En juist ja, weer 1 met pfeiffer

Gestart door Shiriana, 07 augustus, 2007, 17:45:32

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Shiriana

Juist ja ik heb ook pfeiffer.

Ik was al vanaf ongeveer mei heel vaak moe, maar deze mevrouw is erg koppig en blijft gewoon doorgaan met haar drukke leventje.
Ik kreeg rond half juni een verkoudheid met veel hoesten en dat was natuurlijk neit fijn, maar wat wil je met dit weer he. Ik kreeg ook steeds minder eetlust en soms op een dag at ik maar een appel ofzoiets. Heel fout ik weet het.
Rond half juli kreeg ik pijn in mijn keel en ging ik naar de dokter. Die zei dat ik streptokokken infectie had, een soort keelonteking.
Ik ben doordat ik bijna niet kon slikken en eten vn 52 kilo naar de 44 kilo gegaan. Hier kreeg ik een kuur van peniciline voor van 7 dagen. Ik dacht na de kuur Yes! eindelijk weer beter.
Maar helaas na 2 dagen begin het hoesten weer hoor!
Ik was nog steeds net zo moe als de maand ervoor, maar zocht hier niks achter.
Vorige week dinsdag ben ik maar na de dokter gegaan voor het hoesten en ik kreeg slijmoplossers en een neusspray.
Ik dacht ik vraag gelijk maar even over de vermoeidheid. Ik kreeg allemaal vragen over mijn stoelgang eetlust en toen over het afvallen. Ik zei toen dat ik zoveel was afgevallen en kreeg gelijk een formulier voor bloedprikken de middag. Ik bloedprikken die middag voor 7 verschillende dingen, vraag niet wat ik wist alleen voor pfeiffer en bloedarmoede.
Gisteren moest ik bellen voor de uitslag en ja hoor ik heb pfeiffer.

irma

dat koppige en doorgaan met je drukke leventje, ik ben er precies zo eentje...  ::)
ik ben in het begin ook afgevallen en at ook heel weinig, inderdaad ook door de keelpijn maar bij mij was het ook vooral omdat ik te moe was om te eten en geen trek had. Dat heb ik nog steeds wel is maar wel minder dan in het begin. Verder wil ik vooral zeggen dat je echt moet toegeven aan je vermoeidheid en vooral niet te veel moet doen.