bitch ass Pfeiffer >:(

Gestart door wester87, 20 juli, 2007, 20:02:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

wester87

Hey mede patienten...
ik heb vandaag gehoord dat ik pfeiffer heb. echt klote want ik moet ech veel dingen doen nog, maargoed.
ik was gewoon grieperig behoorlijke keel pijn en naa een week pijn ben ik naar de dokter gegaan die me bloed liet prikken en daar t voorgaande uitrolde :(
ik lees overal verhalen dat t maanden duren kan, terwijl mijn dokter zegt dat de keelpijn/griep maar zo'n twee weken duurt en ik daarna nog 'een poos' moe zal zijn anyway ik hoop op tips en zo voor het 'overleven' van deze ziekte

groetjes wester

L!en

ik ben inmiddels zo'n 3 wkn verder en heb nog steeds keelpijn, hoestbuien sinds 2 nachten en sinds vanavond giga hoofdpijn.
Ik zou maandag a.s. eerst gaan werken, maar ga toch de huisarts bellen en vragen om een verwijzing voor bloedprikken.
De verhalen die ik hier lees zijn herkenbaar en ik wil het toch weten.
Net zoals je schrijft zal ik er ook giga van balen, want hoe nu verder als hij positief is. Andere vraag natuurlijk "hoe lang heb ik dit al" want ik heb geen idee hoe ik hieraan kom.
Maar goed duik m'n bed in, ben mega moe ondanks dat ik vanmiddag dik 3 uur geslapen heb.


Peetje

Wat jouw dokter een poos noemt, kan dus varieren van een maar weken tot een paar maanden en in extreme gevallen dus zelfs meer dan een jaar. Het is niet te voorspellen en ik hoop voor je dat je er met een paar weken vanaf bent, want het is echt 3 keer niks.  :(
Gelukkig merk ik wel dat het langzaam beter gaat.