Sinds 2 weken pfeiffer

Gestart door dt, 12 juli, 2007, 21:28:44

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

dt

Beste Mensen,

sinds 2 weken heb ik pfeiffer. tot eergisteren iedere avond koorts gehad (altijd boven de 39.0). LIjkt nu beter te gaan worden.
Transpireer me te pletter. Slaap voor mijn doen enorm veel. Tevens heb ik keelpijn. Heb verschillende open aften in mijn mond (tong en gehemelte), maar vraag me langzaam af of ik niet ook een keelontsteking heb. Leverfuncties zijn gestoord. Derhalve wil mijn huisarts tot nog toe dat ik 2 keer per week bloedprik, tevens krijg ik vlgd week een echo van mijn buik.

Ik maak me wel heeeeel veeeeel zorgen over hoe lang dit gaat duren. Ben sinds 4 weken met een nieuwe baan gestart!!!
Tot dus ver reageert iedereen nog heel lief, maar hoelang nog????

Hebben jullie ook ervaringen met mensen die geen maanden tot jaren nodig hebben gehad om weer aan het werk te komen?
Want dat is ongeveer het enige dat ik op dit forum lees! Maak me dus zeer grote zorgen over hoe het verder gaat (mn qua werk).

Elise

Misschien een triest, maar ik weet sinds mei (was het mei? :-\) dat ikweer Pfeiffer heb. Sindsdien ben ik nog blijven werken, maar gewoon wat minder (heel wat minder), tot aan de proefwerkweek, toen gign ik even niet meer. Nu het vakantie is, heb ik tot nu toe elke dag gewerkt! :) Ik ben niet zo'n stilzitter, dus dat werken vind ik heel leuk! Na het werken ga ik rusten als ik me slecht voel en dan gaat het daarna weer!!!
Als jij vindt dat je gewoon kan werken, dan moet je dat doen! Luister natuurlijk wel anar je lichaam enz, dus doe niet te enthousiast ;)

Elise

Dan moet ik er natuurlijk ook wel even bijzeggen, dat ik die twee weekjes van koorts in februari/ maart heb gehad...

Peetje

Ik weet wel van iemand die ongeveer tegelijk met mij de diagnose kreeg en die nu nergens meer last van heeft. Waar ik op dat moment al in de nasleep zat met flinke vermoeidheidsklachten, zat zij nog net in de actieve fase met griepachtige verschijnselen.
Het kan dus goed dat je geen lange nasleep hebt, maar die personen zijn waarschijnlijk vrij snel van dit forum verdwenen.

dt

Gelukkig,
er zijn nog mensen die geen j???ren ziek thuis gezeten hebben.
Wanneer er nog meer mensen zijn die iets positievere berichten te melden hebben ?f tips om sneller te herstellen, laat ze gerust horen.

wester87

Beste DT,

ik heb nu sinds 1 week pfeiffer, vanmiddag gehoord  :(  alleen ik heb er met mn dokter over gepraat en hij zei tegen me dat ik ongeveer twee weken last van kee ontsteking zal hebben, daarnaast ook rammende koppijn.
(alsof er een stoet olifanten doorheen denderd zeg maar  :o)
maargoed daar na zou ik nog een week of 4 ? 5 erg moe zijn.

ik hoop dat voor jou het zelfde geldt!! ;)

groetjes wester

dt

Ben vandaag weer gestart met werken. Werk deze week dagen van 4 uur. probeer de komende weken langzaam op te bouwen. Gelukkig zit er wel schot in het herstel!

hansbar

Graag zou ik van je willen weten hoe het nu is.
Hoorde zelf vandaag na weken flink ziek, ziekenhuisopname etc. dat ik CMV en meeliftende pfeiffer heb. Volgens internist kan ik hier wel jaar plezier van hebben. Zit ik niet echt op te wachten. Graag al je positieve berichten.

Mocht je nog ziek zijn dan beterschap.

Groetjes,
Barbara