My story.

Gestart door Luw., 10 juli, 2007, 15:16:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Luw.

Nou..

Mijn verhaal begint in November 06'. We hadden een kamp gehad van mijn werk, en ik had voor de 3e keer dat najaar bronchitis opgelopen. Maar deze keer verdikten mijn klieren zich overal, en mijn lever en milt zwollen op. Ik heb er mee doorgelopen tot Februari, en op 9 februari, mijn verjaardag, kreeg ik te horen dat het Pfeiffer was, maar dat het hoogtepunt al was geweest. Dat weekend heb ik mijn verjaardag gevierd zoals het hoort, met vrienden, veel alcohol, en lekker uitgaan. Ik weet nog dat ik na een paar weken dacht: is dit alles!!!

Weken gingen voorbij, maanden zelfs. Juni brak aan. Op mijn broertjes verjaardag gingen we aan de alcohol weer, en ik dronk Goldstrike-cola. Nou, ik kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest. Ik was helemaal de weg kwijt. Hoge koorts, klieren waren zo overdreven dik dat ik amper kon slikken en zelfs bulten in mijn nek had. Ik naar de dokter, antibiotica gehaald. Hielp niet. Omdat ik last had van slik klachten en bloed op spuugde, moest ik voor spoed een gastroscopie. Dus diezelfde week nog. Die slang in mn keel was verschrikkelijk, er kwam uit dat er een vernauwing in mijn slokdarm zat omdat alles opgezwollen was. Ook kwam die dag de uitslag van het bloedonderzoek: Pfeiffer met ernstig verminderde lever en milt functies. De eerste keer liep ik fluitend door mijn Pfeiffer periode heen, maar deze keer valt het me allerminst mee..