Pfeiffer steeds heftiger

Gestart door Tnecniv, 06 juli, 2007, 14:55:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tnecniv

Hier nog een pechvogel met 11 maanden pfeiffer met dezelfde symptomen als veel anderen hier hebben.
Eerste 4 maanden gingen nog redelijk goed, kon 12 uur actief zijn per dag.
Toen 5 maanden op en neer volgens het bekende gaat-beter-dan-terugslag patroon, tussen 4 en 9 uur actief per dag.
3 maanden terug ook aan de vitamine-c pillen begonnen (eerst 1x 1000 mg per dag, sinds 2 maanden 3x per dag, overigens ook alleen gezond voedsel en dagelijks 3-4 stuks fruit).
En nu sinds 2 maanden kan ik nog maar 1 uur actief per dag zijn en dat is dan niet meer dan opstaan en eten, verder dan 100 m wandelen is al te veel gevraagd.
Niet actief=in bed liggen (slapen of gewoon niks doen).
Plan is nu om echinea forte te halen bij de apotheek en door te gaan met vitamine-c slikken.
Wie herkent het patroon dat de pfeiffer steeds zwaarder wordt? Zou het kunnen betekenen het dat mijn lichaam nu wel goed actief op het virus reageert, zodat het hopelijk snel helemaal beter is?
Ik hoop tenminste niet dat de trend zich doorzet en dat ik straks een negatief aantal uren actief ben per dag...
IgM waarde was eerste maand 160 en daarna schommelend tussen 40 en 60. Boven de 10 betekent pfeiffer en normale waarde schijnt 1 of 2 te zijn.