Pfeiffer, maar....

Gestart door Stephan, 04 juli, 2007, 19:30:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephan

Mijn naam is Stephan en ik ben 21 jaar oud. Dit is mijn eerste bericht hier, en gelijk een vraag.

Ik heb al enkele jaren last van vermoeidheid. Ik kom daardoor verschrikkelijk moeilijk uit bed, en ben heel erg veranderd in gedrag. Waar ik vroeger erg druk en actief was, ben ik de laatste jaren erg stil, lusteloos en moe. Natuurlijk ben ik toendertijd daarvoor naar de dokter geweest om bloed te laten prikken. Daar kwam echter niets uit.

Laatst kreeg ik last van keelpijn, opgezette klieren en andere zaken. Ik ben toen nog een keer naar de dokter geweest, en weer bloed laten prikken. Nu kwam er wel pfeiffer uit. De dokter zegt dat er nog maar kort antistoffen aangemaakt worden, en ik daarom nog maar kort pfeiffer heb. Maar nu het gekke; de keelpijn is grotendeels over, maar ik ben echt niet meer vermoeid dan een jaar geleden.

Ik heb zelf het vermoeden dat de pfeiffer al verschrikkelijk lang in me zit, en ik daarom aan de vermoeidheid gewend ben geraakt. Zijn er hier vergelijkbare verhalen bekend? Ik ben eigenlijk een beetje radeloos, want als ik al zolang moe ben: gaat het er dan ooit nog wel een keer uitkomen? Of is dit het einde van mijn pfeiffer?