Hoofdmenu

Vakantie

Gestart door Peetje, 04 juli, 2007, 17:58:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Peetje

In het kader van 'laten we het eens niet over Pfeiffer hebben'...
Gaan jullie dit jaar op vakantie en waar naar toe? Zijn er nog aanraders, plaatsen die je absoluut gezien moet hebben?

Elise

Ik ga niet echt op vakantie in de vakantie, maar na de vakantie :P Ik ga in september met school naar Engeland, Londen om precies te zijn en ik heb er super veel zin in!!!! Deze vakantie hoop ik een beetje geld te kunnen verdienen om dat allemaal daar te bekostigen! :-\ Anders komt het niet goed ;) Waar gaat de rest heen?

meertn

Ik ga twee weken naar Noorwegen. Eerst een vriend opzoeken die op een internationale studentenconferentie verliefd is geworden op een meisje uit Oslo en nu al bijna een jaar met haar samenwoont. Daarna lekker door de natuur rondtrekken, genieten van de schone lucht, en geestelijk uitrusten :)

han

Ik ga over iets meer dan een week naar frankrijk , naar een plaatsje (naar Die ligt in de Drome) waar we al heel lang heen gaan. Steeds dezelfde mensen enzo, dat is wel supergezellig. Ongeveer twee weken, alleen ik moet om die periode heen werken, dus hopelijk kan ik nog een beetje extra vrij krijgen zodat ik nog wat langer kan ;)

Peetje

Ik ga zelf over krap 2 weken naar Londen, maar niet echt om vakantie te vieren. We gaan namelijk met een hele groep het nieuwste Harry Potter boek kopen. Dat betekent in ieder geval op vrijdagavond tot middernacht voor de boekhandel bivakeren en wachten. De dagen erna zal ik dan wel een soort zombie zijn, maar dat heb ik er wel voor over.

Eind september ga ik nog met m'n vriend een week naar Turkije, gewoon lekker uitrusten en af en toe nog wat leuks doen.

Luw.

Punta Cana (Dominicaanse republiek), 16 dagen, 31 juli weg.

Shiriana

Ik ga 20 augustus 5 dagen weg in het verre Overijsel, Ommen hahaha  ;D

Lekker gek doen 5 dagen lang met 2 vrienden en me nicht.
Ik hoop dat ik het volhou.

;)

Elise

Het 'verre Overijssel' :P Maar Ommen is idd wel leuk hoor :) Al ben ik niet zo'n fan van vakanties in eigen buurt... maar dat ligt denk ik aan mij! Is Overijssel ver voor je dan? :P

OlavTorkson

Schiermonnikoog! Een weekje. En dan weer hard aan het werk!

...deze ex-Pfeifferlijer werkt hard om het Pfeiffer-gevoel aan te kunnen houden |-)
BRUIF to the world!

Marit

Na ons trouwen op 10 september gaan we naar Italie, lekker bijkomen en wat rondtuffen, als ik maar lui kan zitten/liggen
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

char

Ik ben in mei naar Jordani? geweest. Prachtig land! Petra is gekozen tot 1 van de nieuwe 7 wereld wonderen en terecht.

De Wadi Rum (woestijn) is ook heerlijk om te vertoeven. We hebben daar gewoon met ons matrasje in het zand geslapen onder de sterrenhemel. Dat is best apart.

De mannen zijn alleen een ietwat opdringerig. Er was er 1 die aan me vroeg of hij mijn borsten mocht zien. Ha ! Zou er echt ooit iemand "ja" gezegd hebben ???  ???

De mannen moet je gewoon heel hard uitlachen en dan heb je een prima vakantie!!  ;D

OlavTorkson

...ik zou ja gezegd hebben!
BRUIF to the world!

Peetje

Maar ik denk dat ze het jou niet zullen vragen. :P [/spam]

AmAnDii

Citaat van: Shiriana op 07 augustus, 2007, 18:10:46
Ik ga 20 augustus 5 dagen weg in het verre Overijsel, Ommen hahaha  ;D

Lekker gek doen 5 dagen lang met 2 vrienden en me nicht.
Ik hoop dat ik het volhou.

;)
grappig, kom al 4 jaar op een camping vla bij ommen: De Beerze Bulten (ja bij het plaatsje beerze:P) Overijssel is voo rmij zo'n 2 uu rrijdenmet de vouwwagen.. woon in noordholland..