Ik heb pfeiffer, What to do?

Gestart door Walter, 02 juli, 2007, 19:48:28

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Walter

Hey mensen,

heb vandaag te horen gekregen dat ik pfeiffer heb, ik krijg hier percentages om me oren gesmeten waaruit blijkt dat het eigenlijk helemaal niet zo speciaal is, dus zal wel goed advies krijgen  ;)

Nou heb ik pfeiffer een kleine 3 weken, vorige week een piek gehad, die is nu weg, vermoeidheid ook wel redelijk alleen de keelontsteking is er nog en me lever is nog niet goed, en me klieren zijn allemaal nog redelijk opgezet.

nou heb ik een vriendin die niet heel dichtbij woont, we zien mekaar eens in de 3 weken ongeveer,

mijn vraag is, kan ik haar gewoon blijven zoenen, want met incubatietijd erbij zou ik het 7 tot 9 weken gelede pfeiffer opgelopen hebben, mekaar dus gewoon gezien/gezoent in de tussentijd, en vrijdag ga ik weer naar haar toe voor een weekeindje, nou twijfel ik dus of we het zoenen wel of niet moeten laten, als ik haar zou besmetten zou het al gebeurd zijn lijkt me dan, tenzei ik het van haar heb natuurlijk.

Wat vinden jullie,
Risico en romantiek, of dan toch maar weekeindje zonder romance om het maar ''veilig'' te houden

alvast thnx voor jullie reacties

Walter

meertn

Tja, wat je zegt, de kans dat je haar al besmet hebt is vrij groot. Bovendien is het risico op besmetting het hoogst gedurende de incubatietijd. Dus waarschijnlijk heeft het weinig zin om niet te zoenen.

Peetje

Als het goed is, ben jij nu niet meer besmettelijk, dus kun je je vriendin gewoon zoenen. Er is echter wel een kans dat je haar in een eerder stadium al besmet hebt, dus wellicht is het wel handig dat zij ook even bloed gaat prikken. Ik heb overigens m'n vriend ook gelijk naar de dokter geschopt, maar die bleek het niet te hebben, gelukkig.