HELLEPIE!!! Nog steeds terugvallen na 23 jaar!!

Gestart door Anonymous, 09 oktober, 2004, 13:18:31

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Irm, 40 jaar en op het moment zit ik met een belangrijke vraag.

Toen ik een jaar of 17 was heb ik de ziekte van Pfeiffer gekregen. Opgelopen op een carnaval's feest met nog 7 andere mensen die ziek zijn geworden :cry: .

Ik ben er twee jaar ernstig ziek van geweest en daarna nog veel rest klachten. Langzaam weer op geknapt. Toch krijg ik nog steeds terugvallen.......zoals nu.......

Gelukkig val ik tijdens het eten niet meer in slaap en kan ik nu lopen waneer ik wil. Toch ben ik in en in moe, niet de hele dag maar m'n energie is weer zo op. Het lijkt net of m'n hele lijf trilt van binnen.

Het begon weer begin september en voor ik er erg in had was ik een paar weken verder. Ik heb me weer aangepast. Dus vroeger naar bed en op de dag twee uur slapen. Met de sparta met overal naar toe dat ik vooral niet te moe word. Ook de kids helpen mee in huis. Ik kan het aardig hebben want ik weet dat het weer over gaat. Maar hoe lang het gaat duren ????

Eigenlijk heb ik nooit over die terugvallen nagedacht maar ik heb het vaker gehad en er nooit bij stil gestaan dat het pas na de Pfeiffer is gekomen. Voor die tijd kon ik de wereld aan........

Kan iemand mij vertellen wat ik er aan kan doen om me nog beter te voelen.

Ik wens jullie alle energie toe van de hele wereld want ik weet hoe erg het is om zonder te zitten.

Doegie Irm