de 2de keer!??!!

Gestart door arconian, 22 juni, 2007, 15:24:09

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

arconian

Hallo,

Ik ben al een week thuis met vermoeidheidsklachten. Aangezien ik in de veronderstelling was dat Pfeiffer maar 1x voorkomt nooit aangedacht. Al zei ik wel tegen mijn man: Goh het lijkt de ziekte v Pfeiffer wel.
Vandaag naar de dokter geweest (een vervanger ivm eigen arts op vakantie). Had geen tijd en moest maar bij de assistente HB laten prikken.
Die was veels te laag maar mijn overige klachten: koorts, ontzettend moe, opgezette klieren doet de assistente en de arts vermoeden dat ik weer Pfeiffer heb.
Bloedonderzoek lijkt hun weinig zin te hebben want je kan er niets aan doen en ja pech een 2de keer maar helaas dat kan en je moet het maar mee doen.
Dinsdagochtend vroeg moet ik terugkomen en hoor ik meer wat nu de bedoeling is.
Eindelijk een baan na 16 jaar thuis geweest te zijn voor mijn zoon, net sinds 1 week een contract verlenging voor 1 jaar. En nu??? Na 1 jaar keihard gewerkt te hebben met alle spanningen vandien, eindelijk mijn draai gevonden en nu weer Pfeiffer??? Ja ik heb eerder de klachten gehad afgelopen jaar en genegeerd want het kan maar 1 keer dacht ik, stel je niet aan komm op zeg.
Hebben jullie tips voor mij voor mijn bezoek aan de plaatsvervangende arts dinsdag en hoe dit te regelen met mijn werk?

Groetjes Nicolette