te snel revalideren?

Gestart door liliann-, 22 juni, 2007, 09:05:05

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

liliann-

Ongeveer 5maanden zit ik al met pfeiffer. Met nog maar een kleine vooruit gang. Ondertussen spreken alle doktoren elkaar tegen: wel pfeiffer, geen pfeiffer, misschien pfeiffer, wel pfeiffer. Nou schijnt het zo te zijn dat bij mij de antistof Igg heel erg is gedaald en niet alle labs die antistof kunnen vinden, ik vind het maar een raar verhaal .. maargoed. ondertussen loop ik bij een kinderarts die me heel doorgestuurd naar een revalidatiecentrum, vorige week eerste gesprek gehad en woensdag heb ik een observatie ochtend. maar ik heb het nou 5maanden en nu al naar een revalidatiecentrum? is dit niet te snel .. ? aangezien ik veel verhalen heb gehoord waar mensen pas gingen revalideren naar 8maanden/1jaar ?
ook ben ik deze week weer heel erg misselijk en vaak duizelig en dacht vannochtend mijn lever te voelen, dat heb ik een 2maanden niet meer gehad en nu opeens weer wel - zou dat na 5maanden nog steeds van de pfeiffer kunnen komen?
nu vakantie en ik hoop dat ik soms toch nog wat kan doen inplaats de heledag maar weer thuis zitten.
Lilian.