Myn Pfeiffer verhaal tot nu toe..

Gestart door Chntyy__, 28 mei, 2007, 16:01:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chntyy__

hallo:)

k ben chantal:)
ik ben nu 13 jaar...
het begon by my toen ik opeens last had van me nek en toen me moeder voorstelde naar de dokter te gaan..
dat ben ik toen gegaan.. toen ik daar aangekomen was voelde hy even in me nek 'Juist ja' was zyn antwoord.
ik moest even op het behandel bed gaan zitten waarna ik een stokje in me mond kreeg met de normalen 'aaa'.
hy vroeg me of ik een kat of poes had  ik antwoorde daarop nee :ohoeso dat?:o
ben je mischien gekrabt door een kat onderbrak hy my:o
waarop ik ook nee antwoorden ...
hy ging achter zyn computer zitten en begon te typen vroeg of ik pijnstillers had genomen*zuigtabletten250 gram* en voerde dat in.
hy gaf me het advies nu alleen paracetemol 500 gram te nemen en als het over een week niet over was terug te komen..
nieuwsgierig vroeg ik waarom? toen vertelde me huisarts my dat ik mischien pfeifer had :o wat ik dus niet had verwacht want ik niet moe...
na een week waren de klachten in me nek zo goed als over, maar toch wou ik me na laten controleren ik belde de huisarts en die vertelde my dat ik een formuliertje moest op komen halen om bloed te prikken...
ondertussen was ik erg verbaast van wie ik het zou moeten hebbe gehad... wnat ik had nogal een periode achter me dat ik niet wist hoe of wat en dat ik zomaar op de bek werd gepakt...
dit weekend kwam een goeie vriend langs die vandaag pas weg ging.. ik had hem verteld dat ik misscien pfeiffer had... *want het is nog niet zekker* en als antwoord gaf hy me een kus..
hy had al 9 maanden een vriendin ik 2 weken een vriend waar het al niet goed mee ging.
hy keek me aan en zei : 'voor jou heb ik het over .'
en we zoende toen een paar keer..
we hadden al gezoend nadat hy me op me mond kuste en daarna ook een echte tongzoen.. het virus moest nu dan toch al overgedragen zyn...
in de tussen tijd hadden we veel gesoend ...
en had hy weer ruzie met zyn vriendin omdat zyn vriendin hem controleerde en zich niet aan beloofdes hield..
dus nu zyn we beide vreemd gegaan hebben het mischien beide ..
hy stuurde me net 20 minuten geleden een sms dat hy van zyn ouders naar de dokter moet net als ik*morgen bloed prikken* omdat hy geel aan zag...
dit is het verhaal tot nu toe.. ik weet nog niet of ik pfeifer heb .. ik weet niet zekker of ik hem kan hebben aangestoken... ook al moeten er 4 weken tussen de besmetting en verschijnsele zitten...

ik doe het verder als ik ook meer weet=)
groetjes chantal

AmAnDii

heey
het is natuurlijk niet zo heel erg slim om met hem ta gaan zoenen.. maar wat duurt het lang voor dat jij weet of je pfeiffer heb???  :o   ik wist het na een week al.... er hoeven trowens ook niet 4 weken tussen te zitten,, volgens mij (wat ik niet zeker weet hoor) maar kun je ook iemand aan steken als je zelf al weet dat je pfeiffer hebt... in iedergeval heb ik het wel.. ik heb een paar tips voor je:
-1. zoen niet meer met man en alleman.. zo kun je het idd heel snel krijgen.. en ze zeggen wel dat je het geen 2 keer kan krijgen.. mar ik betwijvel het,, ik krijg het voor elkaar om en CMV te hebben en pfeiffer.. en dat in 2 jar tijd....
- 2. als je wel pfeiffer hebt doe dan RUSTIG aan.. en luister goed naar je lichaam.. als je moe ben ga dan even liggen,, want anders breekt het je uit eindelijk op..
-3. kijk eens rond op de site en bij andere verhalen (als je dat nog niet heb gedaan) mij heeft het geholpen om te lezen wat anderen ehbben meegemaakt, dan weet ik waar ik voor moet uitkijken en ik zie dingen waarvan ik denk van he daar heb ik ook last van....
nou sux 6 en hopen dat je geen pfeiffer hebt..