21 Jaar en pfeiffer

Gestart door lars, 24 mei, 2007, 20:49:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lars

Dit is mijn verhaal over deze akelige ziekte.

Ik ben 21 jaar sport veel ben altijd druk bezig met me werk en school die ik nog tijdens de avond uurtjes moet afmaken totdat ik...
3 weken geleden ineens in een nogal grieperige bui was. Toen deze fase voorbij was en ik verder nergens last meer van had (dacht ik) ging ik gewoon weer door met mijn leven veel stappen,leren en werken. Nu heb ik vorige week weer en terugval gehad begon weer te trillen omdat ik die dag aan het oefenen was voor de nijmeegse vierdaagse. Toen heb ik de knoop doorgehakt en ben ik naar de dokter gegaan met me sympthonen. Ik kon gelijk bloed laten prikken en moest de rest van de week rust houden. Nu deze week kreeg ik de uitslag ik heb "pfeiffer".

Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb nu ik tot rust kom deze dagen heb geen keelpijn,trillerig gevoel of last van me lever of andere dingen het enigste wat ik heb is dat ik s'ochtends moeilijk me bed uit kom en s'avonds sneller moe ben. Verder is mijn etenslust ook wat minder geworden maar ik eet wel voldoende soms ook gewoon weer lekker veel(gezond). Ik ben normaal gesproken nogal aardig druk fysiek bezig dus dit past echt niet bij mijn levenstijl en baal er ook enorm van dat ik dit heb.

Hebben jullie nog tips wanneer ik weer de draad weer kan oppakken mbt sporten,uitgaan en werken..? Of moet ik gewoon net als zovelen hier zeggen goed naar me lichaam luisteren? Ik hou me verhaal nog op de hoogte van me vooruitgang met deze ziekte.

Week 1 na uitslag:

Sympthonen:
82 Kg normaal woog ik 92
S' ochtends moeilijk uit bed komen.
S' avonds last van moeie ogen.
Af en toe een misselijke bui na te veel gegeten te hebben.

activiteiten:
motorrijles
Omgang vrienden
veel rust van 10:00 tot 22:00 wakker
1 uur per dag huiswerk


Chntyy__

aai:(
das niet leuk en zekker niet als je zo sportief bent...
ik fitness 1 a 2 keer per week ik rij 1 a 2 keer per week en ik ben gelukkig ook niet zo moe .. want het is ok nog niet zekker by my..

ik moet morgen bloed prikken

ik zelf ben ik iets meer moe..
daarom ben ik meer achter de computer gaan zitten..
heb ik deze site gevonden wat my ook lang kan bezig houden..
ik zelf ga ook rustiger aan doen als blijkt dat ik het heb .. ik do enu al rustiger omdat ik het misschien heb *lees myn verhaal anders...*

myn sympthonen waren/zyn :
moe ...
in het begin last van me nek
moeie ogen ook..
misselijk na het normale eten af en toe..
last vna lm elever hy voelde groter en en had een drukkende pijn..

dus dat kan by my ook aardig kloppen
maarja..
hopelijk kan je der wat mee:p
x Chantal