Ziekte van pfeiffer...

Gestart door andrea1979, 08 mei, 2007, 16:03:15

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

andrea1979

Eindelijk na lang weet ik wat de oorzaak is van mijn vermoeidheid...
Dacht eerst aan een burnout en ben tijdelijk minder gaan werken, toen dit niet hielp mij laten testen op pfeiffer, en eindelijk na 2 keer een bloedonderzoek, vandaag bekend dat ik het heb.
Net nu mijn chef wil dat ik meer ga werken...
Ik heb zelf het idee dat ik nog teveel werk en mijn vermoeidheid niet minder wordt.
Dus verstandig om gewoon weken rust te nemen? ben benieuwd wat mijn directeur en chef morgen zegt, denk niet dat ze er blij mee zijn. Toevallig dat ik donderdag naar de arbo moet, dus daar ook maar eens advies vragen. De dokter geeft aan luisteren nar je lichaam, maar ook dat is moeilijk, Ben er niet zo'n held in.

Iemand nog tips?

Andrea

Ellen

Hoi Andrea,

Volgens mij ben ik van hetzelfde bouwjaar.
Ik kan zeggen ik heb precies 13 maanden niet gewerkt.
Ik kon het niet, en je moet ook echt je tijd nemen.
Ga naar de dokter en vraag om advies, en niet om vaag advies.
Maar luister naar je lichaam is het enige wat ik kan zeggen en denk aan jezelf en niet aan je werk.
Want hoe langer je eigenwijs bent, hoe langer alles duurt.... en dat willen we toch niet.

Succes met alles.

andrea1979

oke zal eens advies vragen bij de bedrijfsarts, mocht hier niets uitkomen dan maar afspraak maken met de dokter...
voel me ook echt heel erg moe en futloos en dat al een paar maanden, zit nog geen enkele vooruitgang in...erg frustrerend...dat kan ik wel zeggen..

Ellen

Ik herken het helemaal, maar het lijkt me inderdaad verstandig informatie te vragen aan de bedrijfsarts.
Deze zitten er niet op te wachten dat je nog langer thuis bent omdat je tevroeg begint.

andrea1979

Ja ben benieuwd wat hij/zij zegt, lees hier ook verschillende ervaringen met de bedrijfsarts...hopen dat ie goed advies geeft dan...zal het donderdag horen

andrea1979

Nou helaas vandaag niet veel wijzer geworden, gisteren het meegedeeld aan mijn werkgever...
Helaas melden ze mij niet ziek, willen het zelf dus oplossen, helaas voor mij dus geen advies van een bedrijfsarts. Ik ga nu proberen halve dagen te werken, kijken hoe dat gaat...

Ellen

Kijk alsjeblieft wel uit. Als het niet gaat niet doorgaan. Het is jou leven en help hem niet naar de knoppen!!!
Veel succes

andrea1979

ja weet het, ga dit proberen, kijken hoe het gaat...maar ben nie zo'n held om te luisteren naar je lichaam...maar goed, zal het beste proberen.

Ellen

Dat was ik ook niet, maar ik heb nu een harde les van 13 maanden achter de rug.
En ben sinds dinsdag begonnen.
Misschien is mijn blog ook interessant voor jou. Daar beschrijf ik al mijn belevenissen in het dagelijksleven.
Trouwens luisteren naar je lichaam is heeel erg moeilijk. Voel je daar niet schuldig over, want ookal doe ik mijn best.
Het gaat zeker niet altijd goed.

andrea1979

Tja valt me ook nie mee, vandaag weer een rotdag, wat is het een raar gevoel je nooit uitgerust te voelen zeg. Weet soms gewoon nie wat ik moet...zo futloos, nietss voor mij, maar ja moet er aan toegeven, wil ik er weer vanaf komen
En bedankt ellen, zal je blog eens gaan lezen, misschien erg interessant voor mij.
Soms weet ik gewoon effn nie wat ik er allemaal mee moet...

andrea1979

Vandaag weer half dagje gewerkt, mocht me ziekmelden bij de arbo...
Alleen nu willen ze dat ik 's middags ga werken, komt ze beter uit. Terwijl ik had aangegeven graag 'sochtends dit te doen, zodat ik na die tijd nog effn lekker kan rusten...
Nou ja, toch maar afspraak met bedrijfsarts denk ik...
Viel me weer even tegen...dit gesprekje met mijn chef

Ellen

Zeker kan ik me voorstellen.

Maar Andrea... bij mij ging het hetzelfde. Ik mocht weer beginnen na ruim een jaar en mijn baas wilde me hebben van 1 tot 5... omdat hij dan een gat op kon vullen.
Voor mij is dat een rottijd omdat ik dan als ik thuis kom niet meer kan rusten en gelijk aan het eten moet beginnen.
Ik heb voet bij stuk gehouden en werk nu van 10 tot 2.
Wees sterk!! En succes bij de bedrijfsarts.

andrea1979

Bij mij gaat het nu dus hetzelfde, ook om hun gat mee op te vullen, daarom dat ze dat ook willen. Tis wat...En idd mij reden was ook dat ik dan juist 's middags niet extra kan rusten..Heb a.s. woensdag afspraak bij bedrijfsarts, hopen maar dat dat goed afloopt.