Hoofdmenu

Dilemma!

Gestart door Tessaa, 25 april, 2007, 23:47:58

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tessaa

Zoals ik hier al vaker heb verteld is bij mij begin oktober 2006 de ziekte van pfeiffer vastgesteld. Sinds februari gaat het weer wat beter met me. Ik doe nu weer een groot deel van wat ik deed voor ik ziek werd. Maar nu heb ik het volgende probleem..

Sinds deze week heb ik weer dezelfde symptomen als in de week dat er pfeiffer werd vastgesteld. Heesheid, een keelonsteking.. Ook heb ik het gevoel dat mijn klieren in mijn keel weer een klein beetje opgezwollen zijn.
Nu heb ik weer een vriend, en ik heb hem nog niet gezoend, maar hij vraagt zich af of ik hem nog kan besmetten. En ik vraag me dat ook af, want ik zou me vreselijk schuldig voelen als hij over een week of 6 ook ziek blijkt te zijn. Ik wil hem echt niet besmetten dus heeft iemand enig idee of het nu wel veilig is om te zoenen?   :-[

Evelien

Hee,
hOe lang is het geleden dat je eerste klachten had.
Ik zal je even in het kort mijn verhaal vertellen, mischien dat je er wat aan heb.
Bij mij was het in zomervakantie 2006 ontdekt toen na paar maanden was er gezegd dat het over was. Een paar maanden later had ik een vriend en zoende daar ook mee. En daarna heb ik nog met 3 andere jongens gezoend. Nu een paar weken geleden was er weer gezegd dat het over was (ik had de zelfde klachten en had bloed laten prikken) maar 2 weken geleden bleek dat er iets fout was gegaanen had ik nog steeds pfeiffer.
Maar alle 4 de jongens hebben nergens last van.
Nou heb ik er haast geen last van. Maar het is 6 weken besmettelijk en volgens mij daarna niet meer.

Dus je moet even kijken hoe lang je het al hebt. Maar als het niet zeker weet, en je er niet echt gerust op bent, zou ik niet het risco nemen eerlijk gezegd...

Suc-6  :-*