Bloedwaarden...kom er niet uit

Gestart door robin78, 07 april, 2007, 20:24:44

Vorige topic - Volgende topic

robin78

Hoi,

Ik heb al behoorlijk steeds erg moe en heb daarbij ook pijnlijke gewrichten en de laatste tijd erg veel last van een verhoogde vatbaarheid van infecties.
Het is nu zelfs zo erg dat ik niet eens een volledige werkdagkan volmaken.
Mijn huisarts heeft daarop een bloed onderzoek laten doen ,maar daar kwam de zoekte van Pfeiffer niet duidelijk naar voren.
Ik moet daarop komende week naar de internist toe.
Ik heb wel eenuitslag gekregen met bloedwaarden ,maar daar kom ik niet helemaal uit ,wie kan mij helpen?

er staat:

Epstein Barrvirus caps.ag igG - NUM01  136(<20 =NEG-)
Epstein Barrvirus caps.ag igM - U/ml <10 (<20 = NEG-)
Epstein Barrvirus nucl.ag igG -Num01 77 (<20 = NEG)

Wat beteken deze waarden?
Mijn huisarts zei: dat ik wel minder als een half jaar geleden het virus met mij mee droeg ,maar klonk niet geheel overtuigend.

Wie weet wat dit betekend heb ik het nu wel of gehad of niet?

Alvast bedankt,
Robin

robin78

Lytjee

Ik heb al zeker een jaar pfeiffer, ben ook bij een internist geweest (die chronische vermoeidheid bij mij constateerde maar ze nam nog niet eens de moeite om me echt te onderzoeken omdat ze me te jong vond en mijn klachten te algemeen waren.. ???) maargoed, een jaar lang (5 bloedtesten en een uitgebreid bloedonderzoek lang) is er bij mij niet uitgekomen dat ik pfeiffer had.. Dus elke keer heb ik me eroverheen moeten zetten, ik was uitgeput maar ik moest door want ik had niets en het lag aan mezelf, althans dat hielden de artsen me voor.. Hierdoor heb ik het heeel erg gekregen, ik had gewoon meteen moeten rusten.. weer terug naar de huisarts en n?g een keer een bloedtest.., ik had er eigenlijk geen zin meer in, er kwam toch nooit iets uit? En ik was ook nog eens doodziek die dag, want normaal liet ik me alleen prikken als het iets beter ging.. En toen meteen de volgende dag nadat ik me had laten prikken was de uitslag er, ik had pfeiffer! Blijkt dus dat ik dat al een jaar heb, die bloedonderzoeken zijn helemaal niet altijd goed... dus vertrouw er maar op wat je denkt dat je hebt en als je lichaam zegt dat je moet rusten, doe het dan ook!

Jou klachten lijken in zekere zin op die van mij,, ik had heeel weinig weerstand was steeds ziek en kon niet meer normaal naar school.. en ik had oko last van mijn spieren en gewrichten.. veel kans dat je pfeiffer hebt duss.. maar zeker kan ik dat natuurlijk nooit zeggen...maar als je naar je lichaam luisterd ben ik ervan overtuigd dat het goedkomt! maar hoelang je er nog last van hebt, dat is bij iedereen anders..!

hopelijk heb ik genoeg informatie gegeven