pfeiffer

Gestart door demelza, 13 april, 2007, 20:26:48

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

demelza

hallo

ik weet pas een week dat ik pfeiffer heb maar ik ben al heel lang erg moe.
het begon allemaal toen ik op turnen was een meisje zei dat ze  pfeiffer had.
ik dacht dat krijg ik toch niet, maar dat was niet zo in de voorjaarsvakantie was ik ziek ik had keel pijn en was misselijk. een paar weken later had ik nog steeds last van mijn keel en was erg moe.
toen zijn we naar de dokter gegaan en die zei dat ik geen symtonen had maar toch het ging in bloedprikken en een week later vorige week woensdag kreeg ik te horen dat ik pfeiffer had.
ik vond het best wel erg want ik kon niet meer turnen. ik had met mijn vriendinnen afgesproken dat we in de paasvakantie naar het zwembad zouden gaan dus dat gingen we ook doen. maar toen ging een van mijn vriendinnen dat het wel verstandig was om mee te gaan. ik vond het erg raar dat ze dat zei. even later belde een andere vriendin op en die zei dat ook. ik vond het niet leuk dat zij dachten dat hun dan ook pfeiffer kregen omdat ik mee ging. ik dacht dat hun echte vrienden waren maar dat was niet zo.
maar ja... ik vind het nog steeds erg vervelend dat pfeiffer heb maar jah het is niet anders.......

groetjes,

Lisettedb

Je moet je niks aantrekken van die vriendinnen hoor! Ik weet hoe het voelt; soms gaven mensen mij ook het gevoel dat ik lepra had ofzo. M'n schoonfamilie at bijvoorbeeld een keer met z'n allen uit een bak ijs, en ik mocht niet omdat ik ze dan zou kunnen besmetten. Heel flauw!
Wie zegt trouwens dat jij het niet van hen hebt gekregen? Heel veel mensen merken er niks van als ze Pfeiffer hebben, maar ze kunnen toch jarenlang besmettelijk blijven.