pfeiffer

Gestart door demelza, 13 april, 2007, 20:17:02

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

demelza

okej pfeiffer is not cool maar van vindt jij ??
ik denk niet dat iemand het leuk vindt

OlavTorkson

Achteraf gezien is Pfeiffer geen ramp. Je houdt er eigenlijk niks aan over, het is alleen gewoon heel erg zonde van je tijd.
Het is heel vervelend, maar ik heb liever (nog een keer) Pfeiffer dan aids, kanker, suikerziekte, chronische depressie, taaislijmziekte, feminisme, haaruitval, nordic walking, tbc, cholera, epilepsie, cmv, 50 cent, in coma liggen, overreden worden (hoewel dat best stoer is), een botbreuk, huiddegeneratie, allergie?n, T-mobile, oudziendheid, doofheid, persoonlijkheidsproblematiek, of plotselinge geslachtsverandering.
BRUIF to the world!

Air Max


Kolibrie

Hallo,
Bij mij is net pfeiffer geconstateerd en ben er op dit moment heftig ziek van. Maar ik heb al veel eerder deze klachten gehad. Ik herken ook de verzuring in de spieren. Een acupunturist met een bio resonantie apparaat contstateerde een half jaar terug al de ziekte van pfeifer. Ik had veel onderzoeken gehad, maar er is nooit gekeken naar dit virus. Nu ik plots heftige acute klachten kreeg werd er direkt onderzocht op pfeifer. Hoe dan ook. Ik heb misschien een bruikbare tip. Ik krijg nu een behandeling van een homeopaat, eerst op de acute klachten. En daarna een behandeling om mijn algehele conditie/afweersysteem sterker te maken. Het is een homeopaat die werkt volgens een bepaalde methode. (ziekteclassificatie) Er zijn er meerdere in Nederland en het resultaat bij de ziekte van pfeiffer is zeer goed. Op de volgende site kun je vinden waar je een homeopaat kunt vinden die volgens deze methode werkt. www.klassiekehomeopathie.nl onder het kopje geinteresseerden.
O ja, en als je aanvullend verzekerd ben krijg je het vergoed.
Groeten en succes, Kolibrie

moi

Ik heb een vraagje; heb sinds 3 maanden een vriend. Afgelopen tijd was hij erg moe en kreeg daarna nog keelontsteking. Met antibiotica ging het niet over, kreeg ook huiduitslag en nu bloed laten prikken en blijkt dat hij de ziekte van pfeifer heeft. Hoe groot is de kans dat ik dat nu ook heb? Ik heb er geen symptomen naar. Hebben al wel 3 weken nie meer gezoend ofzo vanwege die keelontsteking.

AmAnDii

Citaat van: moi op 04 mei, 2007, 22:13:43
Ik heb een vraagje; heb sinds 3 maanden een vriend. Afgelopen tijd was hij erg moe en kreeg daarna nog keelontsteking. Met antibiotica ging het niet over, kreeg ook huiduitslag en nu bloed laten prikken en blijkt dat hij de ziekte van pfeifer heeft. Hoe groot is de kans dat ik dat nu ook heb? Ik heb er geen symptomen naar. Hebben al wel 3 weken nie meer gezoend ofzo vanwege die keelontsteking.

heey moi, je heb best kans dat jij het ook heb, als je slim bnt laat je je zelf er even op testen, je kan het namelijk voordat hij er achter kwam al opgelopen hebben, er is een besmettingstijd van 3 tot 12 weken geloof ik ... (moet je even op www.ziektevanpfeiffer.nl kijken daar staat het precies op...)