wie steekt nou wie aan?

Gestart door angel, 12 april, 2007, 13:51:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

angel

Ik heb sinds een tijdje iemand ontmoet waarmee ik af en toe meer zoen. Hij voelde zich al een tijd niet lekker en werd op een geven moment ook grieperig. Kwakkelde lekker door en nu blijkt dat hij pfeiffer heeft. Alleen wordt er beweerd door zijn arts dat ik het aan hem heb gegeven ??? Voel me sinds deze week zelf ook niet lekker en ben bang dat ik het nu ook heb, daarvoor heb ik nooit complicaties of symptomen van pfeiffer gehad. Kan ik het al in mijn bloed hebben gehad zonder dat ik het wist? maar waarom word ik dan nu pas ziek? wie heeft wie aangestoken??? :-\

Marit

dat kan je niet zeggen, de incubatietijd is tot 3 maanden geloof ik. Bij de 1 komt het na een maand al naar buiten, bij de ander na drie maanden, dat kan je niet zien aan iemand. Dus wie het eerst symptomen had, zegt niets!! Je zult het dus nooit weten, wie weet heb jullie het wel gekregen door een gezamelijke kennis! Pfeiffer kan op veel meer manieren overgedragen worden dan door zoenen.
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

angel

ok, thanx voor responding!
maar als ik nou bijvoorbeeld het virus al bij me had gehad is het toch toeval dat ik nu ineens ook pas ziek wordt? ???

Marit

Zou kunnen maar dan hou je nog de gezamelijke kennis of vriend over, die kan het ook zijn geweest en zelf nergens last van hebben. Het is gewoon nooit te bewijzen of aan te tonen van wie je het nou hebt. Je hebt het, als het van jou komt, niet met opzet gedaan. Je kan zoiets pas zeggen als iemand die je maar 1 keer ziet het heeft, dan weet je met redelijke zekerheid van wie het komt maar zelfs dan...Zoveel mensen dragen het virus...
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

Maakt het uit van wie het komt? De schuldvraag is niet echt relevant, toch?
BRUIF to the world!