Hoofdmenu

Pfieffer?

Gestart door andrea1979, 03 april, 2007, 14:50:22

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

andrea1979

Ik voel me al een tijdje ontzetten uitgeput, eerst het vermoeden dat dit met werk en eventuele burn-out te maken had. Na enkele maanden rust toch nog vermoeiender geworden. Mijzelf laten testen met bloedprikken op pfeiffer. Nu hoorde ik de uitslag van de assistente, heb geen idee wat het betekent, maar over aantal weken weer opnieuw laten testen. Mijn vraag is nu wat moeten de waarden zijn om de ziekte van Pfeiffer te hebben? ben er zeer benieuwd naar. Mij vertelde ze het volgende: negatief, postief en dubieus. Misschien dat een van jullie mij antwoord kan geven, anders ga ik morgen toch nog maar weer bellen wat het nu precies inhoud. Voor degene die mij kunne helpen, hartstikke bedankt!

Groetjes,
Andrea

Ellen

Eh de eerste staat voor de actieve Pfeiffer. Deze is bij jou negatief wat inhoud dat je geen Pfeiffer heb.
De 3e is voor je afweersstoffen, maar deze is dubbieus en dat is raar samen met een negatieve eerste (zegt een leek hoor)
De middelste weet ik niet meer waar hij voor staat. Deze wordt ook niet door iedereen geprikt volgens mijn dokter.

andrea1979

hmm oke, dan zal het wel niet zo zijn dat ik het heb misschien...
zal het de volgende keer wel horen dan...

andrea1979

Nog iemand die het misschien weet, hoe kan het dan zijn dat die waarde dubieus is? dan toch kans dat er iets is? of moet ik me daar geen zorgen om maken? Pff nog twee weken voor de volgende bloedprikjes, begin me toch effn wat dingen af te vragen...Zou het wel of niet...bah erg vervelend..

andrea1979

Toch zojuist maar weer de dokter gebeld, blijkt dat de test uitwijst positief, maar dat dit een valse uitslag kan zijn? Zij zegt dat deze waarde bij veel mensen zo is en je er weinig mee kunt. Wat moet ik nu?
Zij geeft aan dat als ik klachten houd ik over een maand weer opnieuw kan laten testen, maar de kans groot is dat de uitslag hetzelfde is ???. wat is nu verstandig? I.v.m. werk etc. weet nu dus echt nie waar het aan ligt dan...pffff...baal ik wel effn van..
Groetjes,
Andrea