Hoofdmenu

Asielzoeker

Gestart door Tessaa, 30 maart, 2007, 13:33:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tessaa

Ok, dit onderwerp heeft totaal niks met pfeiffer te maken, maar daar is dit de sofa voor toch?

Een paar jaar geleden zat ik met een jongen in de klas, en hij was asielzoeker. Toen we hoorden dat hij uitgeprocedeerd was, zijn we met de hele klas massaal in actie gekomen. Een tijdje later werd hij overgeplaatst naar een ander asielzoekerscentrum. Daar wou hij opnieuw beginnen, en we hebben daarna nooit meer iets van hem gehoord. De laatste tijd droom ik heel vaak over hem, en ik ben er nu weer erg mee bezig. Ik zou willen weten of hij nog in nederland is, maar google en de krant hebben me hier nog niet bij kunnen helpen. Iemand een idee hoe ik hierachter kan komen?  ???

han

Misschien heb je nog een telefoonnumer?

sanne

Misschien bij dat asielzoekercentrum informeren?

Tessaa

Nee ik heb zn telefoonnummer niet meer, en ik weet niet precies naar welk asielzoekerscentrum hij is overgeplaatst. hij was gewoon ineens weg.

Ellen

kan je niet eens via de gemeente vragen hoe je zoiets het beste kan aanpakken?

OlavTorkson

Bel alle asielzoekerscentra in je regio af! En dan alle andere landelijke asielzoekerscentra!
BRUIF to the world!

Tessaa

Haha Olav, dat gaat nog een werk worden dan!  ;)

Dat is wel een goed idee Ellen! Ik was zo gefocust op andere mensen die hem gekent hebben en hem rechtstreeks te vinden dat ik daar niet eens aan gedacht heb. Misschien ga ik dat binnekort maar eens doen als ik door de verbouwing en al mijn schoolwerk heen ben.  8) bedankt!  ;D

Marit

Ik zou het eens via de COA proberen, die regelen de opvang van asielzoekers ;)
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

gekje

hoe heet hij hoe oud enzo beschijf dat ik miss herkenen somigen hem ofzo

xk.

Dit is al bijna 3 jaar geleden.

gekje

waarom wordt het der dan niet afgehooit zie dat der vet veel topics zijn van jaren geleden waar niet op gereageerd wordt

Peetje

Omdat sommige oude topics nog wel eens van nut kunnen zijn?