Hoelang duurt pfeiffer?

Gestart door Relic, 13 maart, 2007, 01:02:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Relic

Hey hey,

Ik heb nu al pfeiffer voor 6 weken (tenminste zolang ik het al weet). Ik had vooraf gaand last van duizeligheid wat zogenaamd door een geprikkelde evenwichtsstoornis kwam (zei de doktor toen ik bij hem 2 keer langs was geweest) en zelf nam ik aan een depressie, ups & downs die ik niet echt begreep. Uit eindelijk werd ik griepig, kreeg ik uitslag en kreeg ik keel ontsteking / beide lymfeklieren opgezwollen. (leek nogal op anginna) uiteindelijk bloed onderzoek vanwege al de symptonen en blijkt pfeiffer in mijn bloed te zitten. Voornamelijk was ik ziek geworden van de ontsteking en zit ik inmiddels alweer 6 weken thuis en is deze ontsteking verdwenen. Nu ben ik net begonnen met mijn stage om halve dagen i.p.v hele dagen te lopen.

Nu dat ik mijn situatie heb uitgelegd kan ik misschien betere antwoorden op de volgende vragen krijgen

1 ) is het erg als je laat of weinig slaapt als je pfeiffer hebt?

2)  Hoelang duurt het?

Ik voel me futloos enzv, maar ik twijfel of de moeheid komt omdat ik al zo lang thuis zit en gewoon lui word want ik voel niet echt een uitputting want ik kan wel tot best wel laat avonds op blijven en gewoon blijven computeren (alhoewel ik de volgende dag een beetje brak ben dan) Als ik ga sporten word ik wel heel snel moe en ik kom ook iets moeilijker door de dag door.. En nu ga ik aankomende donderdag op wintersport.. oh jee.. ik vraag me af hoe dat zal gaan verlopen :P