Hoofdmenu

Valentijn

Gestart door OlavTorkson, 14 februari, 2007, 12:45:00

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Wat een Amerikaanse onzin! Belachelijk. *koopt desondanks toch allemaal kleffe en goedbedoelde prullaria voor de allerliefste vriendin die men zich maar kan wensen*
BRUIF to the world!

Ellen

hihi hier nog een!!
Ik heb veel vlees gekocht voor een avondje grilplaten. Samen met wat groente voor mijzel ;)
Kaarsjes erbij en het wordt wel gezellig

Tessaa

Ik roep altijd dat ik valentijn maar stom vind en dat je 365 dagen in een jaar hebt dat je iemand duidelijk kunt maken wat je om die persoon geeft.
Maar als het dan weer 14 februari is ben ik toch weer helemaal in mijn nopjes en doe ik er toch weer keihard aan mee ;D

Lochem

Heb helemaal voor niets een secretaresse ingehuurd vandaag! Geen enkel kaartje...
Bij neerlaag of victorie, in voor- en tegenspoed

sanne

Ik haat Valentijn ook, commerciele shit is het!

OlavTorkson

Aaaahw... sanne... geen vriend(innet)je?
BRUIF to the world!

linny

ik me gister helemaal uitgesloofd.. eten gekookt.. flesje champagne.. lief kaartje..

helemaal niks terug   :'(

zucht.. en weer mn voornemen er volgend jaar niks aan te doen  ;)

sanne

Hahaha nee, het is net uit met mijn vriendje waar ik het bijna 2 jaar mee had en elke keer als ik de radio aanzetten gingen ze zeuren over Valentijn :-[

OlavTorkson

Oh ja, dat ken ik. Dan is Valentijn gewoon simpelweg kut, idd. Sorry.
BRUIF to the world!

Laura S

Ik vind het ook behoorlijk commercieel, dus ik doe er niet teveel aan. Ik heb hem een lieve e-card gestuurd en er ook een gekregen.

Ik heb zelf wat leuks voor hem gemaakt (niet gekocht, dus lekker de commercie niet gesteund) en van hem een bos bloemen gekregen.

sanne

Ja maar geeft niet ;)

OlavTorkson

Nou, dan niet. Commercie is er alleen maar voor de mensen die niet dingen zelf kunnen maken (zoals ik).
BRUIF to the world!