Wat een drama zeg!!

Gestart door patriciavisser1, 11 februari, 2007, 12:04:46

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

patriciavisser1

Hallo Allemaal,

Laat ik me eerst even voorstellen. Ik ben Patricia en ik ben 30 jaar. Ben getrouwd en heb een dochtertje van 3 jaar.

Al sinds april 2006 kamp ik met hevige vermoeidheidsklachten. Al slaap ik 15 uur op een dag ik ben en blijf moe.
Ik heb al weken hoofdpijn en pijn in mijn spieren. Mijn ledenmaten voelen zwaar en ik ben totaal futloos.

Na verschillende bezoeken aan mijn huisarts ben ik verwezen naar de GGZ omdat ik waarschijnlijk depressief zou zijn.
Dit is nu in gang gezet maar ik voel me daar helemaal niet op mijn plek want wat willen zij gaan doen aan mijn vermoeidheid?

Al weken klaagt mijn dochterje over het feit dat ze zo moe is en voor de zoveelste keer heeft ze keelontsteking en hevige koorts.

Inmiddels begint mijn man ook te klagen over dat hij zo moe is.

Op aanraden van mijn moeder ga ik morgen naar de huisarts om me te laten prikken op pfeiffer en cmv.

Ik zit nu al te denken hoe het zal zijn als dit echt het geval is. Aan de ene kant zal ik hier heel blij mee zijn want dan weet
ik eindelijk waar alles vandaan komt.
Aan de andere kant zal ik ook boos zijn want ik sta bijna onder behandeling van een psychiater voor een depressie.

Zijn er hier meer mensen die pfeiffer hebben/ hadden en gezinsleden hebben aangestoken??

Patricia

Ivy

Hey,

Vorige winter heeft mijn zoontje ( nu bijna 5) waarschijnlijk Pfeiffer doorgemaakt, hij had geregeld keelpijn, was ook voortdurend moe, en van andere kwaaltjes zoals waterpokken was hij ook heel erg ziek. We dachten dat dat aan de winter en een vitaminetekort ofzo te wijten was, maar toen in mei bij mij klierkoorts vastgesteld werd, werd het plots allemaal duidelijk. Hij heeft er ondertussen gelukkig geen last meer van, ik jammergenoeg wel.
Hopelijk hebben jullie het niet alledrie zitten.
Ongelofelijk dat alle klachten zo snel als psychisch worden aanzien.
Veel sterkte!
roetjes
Ivy