Hoofdmenu

Sneeuw

Gestart door OlavTorkson, 10 februari, 2007, 12:14:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Op de school van mijn vriendin en mijn zusje en andere mensen die ik ken (mijn oude middelbare school dus) kregen ze vrij vanwege het gesneeuw enzo, donderdag. Ik heb nog NOOIT ijsvrij gekregen. Is dat niet bizar?!
BRUIF to the world!

Tessaa

Nee ik heb ook nooit ijsvrij gekregen  :-*

Lochem

Er is hier geeneens sneeuw...
Bij neerlaag of victorie, in voor- en tegenspoed

sanne

Hier lag donderdag wel sneeuw maar wij kregen ook geen sneeuwvrij. Dat hebben wij wel een keer gehad alleen toen lag er geen sneeuw, gewoon studiedag voor de vakantie :D

OlavTorkson

Hier lag wel sneeuw. De dag erna al niet meer, dus die weerwaarschuwing was behoorlijk overdreven.
BRUIF to the world!

char

Ik ben een beetje laat met reageren zie ik en eerlijk gezegd voel ik me ook ineens h??l erg oud  :-\, maar ik heb ??n keer ??n dag ijsvrij gekregen; volgens mij in de winter van 1977 of 78. Het was toen zo glad, dat je op de weg kon schaatsen naar school toe. Wat er al niet moet gebeuren om een dagje extra vrij te krijgen van school....  ;D .

Helaas van mijn werk nooit vrij gekregen omdat het t? warm was. Als je werkt in een gebouw onder een plat dak, waar de ramen niet zo ver open kunnen en ook nog voorzien is van een luchtverversingssysteem (haalt lucht van buiten naar binnen) wordt het gauw vervelend warm en benauwd als het buiten 30 graden is.
Maar ja daar hebben we deze zomer geen last van gehad h?.... :-\