Hoofdmenu

Wat een woei!

Gestart door maaike, 18 januari, 2007, 17:10:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

maaike

De schutting is (half) omgewaaid en m'n vriend moet nog naar huis :(.

sanne

Ja ik vind het zo erg! Ik had eigenlijk tot kwart over 4 les maar om 3 uur kwam iemand ons melden dat we mochten gaan omdat we anders nooit meer thuis kwamen. Ik was met de bus en een paar bussen reden al niet meer... Maar gelukkig reed mijn bus nog wel :P Ik was thuis en er lagen allemaal dakpannen op het pad en rond 4en ging het echt keihard regenen en waaien toen was ik echt wel even bang. Kortom ik hoop dat het gauw over is!!

slinger

Ben om 5 uur nog op het strand geweest ........ lekker uitgewaaid ........ wat een storm .... wat een golven.
Er gingen zelfs nog een paar gasten surfen ..... helemaal dwaas.

Erik. :o :o
Mijn dagen zijn nooit gevuld met ledigheid:ik recreer, pauzeer,wissel dat af met uitrusten en vervolg met ontspanning en relaxen.
En als me dat allemaal teveel wordt,doe ik gewoon even niks

OlavTorkson

Ik was weggewoei.
Was gister op me werk klaar, wilde ik naar huis, merkte ik dat ik tegenwind had, ging ik maar de andere kant op, naar het huis van mijn ouders.
Alwaar ik de tuin heb geruimd van de stukken schuur die losgescheurd waren. Steen kan scheuren! Wist je dat?
Ik hou van wind.
BRUIF to the world!

maaike

Citaat van: OlavTorkson op 19 januari, 2007, 09:58:36
Ik was weggewoei.
Was gister op me werk klaar, wilde ik naar huis, merkte ik dat ik tegenwind had, ging ik maar de andere kant op, naar het huis van mijn ouders.
Alwaar ik de tuin heb geruimd van de stukken schuur die losgescheurd waren. Steen kan scheuren! Wist je dat?
Ik hou van wind.

Dit:

is echt geweldig aan zoveel wind!

sanne

Hahahahahaha is die foto gister gemaakt?

maaike

Citaat van: sanne op 19 januari, 2007, 16:29:50
Hahahahahaha is die foto gister gemaakt?

Ja, hij stond op nu.nl ;).

Ellen

Bij ons was het af en toe kijken in ons vakantie huisje.... Blijft die muur staan ja of nee......

OlavTorkson

Citaat van: maaike op 19 januari, 2007, 12:09:17
Dit:

is echt geweldig aan zoveel wind!

Ik heb ook wel eens zo gestaan, paar jaar geleden, maar dat was aan zee enzo.
BRUIF to the world!