pfeiffer dan wel, dan weer niet?

Gestart door lysanne, 14 januari, 2007, 23:12:36

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

lysanne

Ik zal me eerst eens netjes voorstellen. Ik Lysanne, 19 jaar en nieuw hier op het forum. Stiekem blader ik hier al een tijdje rond omdat er 3 maanden geleden bij mij pfeiffer is gecontrateerd. Ik was eerst 2 weken heel ziek voordat ik naar de dokter ging. Opgezwolle klieren, koorts en natuurlijk heel erg moe. De eerste keer dat ik ermee naar de dokter ging ben ik weggestuurd met de boodschap dat het aan mijn weerstand lag. Ik weer naar huis en hopen dat ik het kon uitzieken of iets in die richting.

Toch maar terug gegaan na een week omdat het alleen maar erger werd. Toen na lang doorzeuren een bloedtest laten doen in het ziekenhuis. Daaruit bleek dat mn leverwaarden wel belachelijk hoog waren en ik toch nog maar eens terug moest komen op specifiek op pfeiffer getest te worden (2 keer een naald in mn arm terwijl het in 1 keer had gekunt... lekker) . Dit heeft alles bij elkaar dus 2 weken geduurt.

Toen ik wist dat ik pfeiffer had ging ik meteen opletten met hoeveel ik deed en hoe ik me er bij voelde. Gelukkig had ik nergens last van en ging het helemaal perfect. Tot vorige maand. Ineens werd ik bij alles wat ik deed misselijk, duizelig en ontzettend moe. Toch probeer ik zo veel mogelijk naar mijn stage te gaan ook al heb ik al gehoord dat ik door mijn gemisde uren (door de pfeiffer) mijn opleidingsjaar dit keer over mag gaan doen.

Nou vraag ik me af of het normaal is dat je de eerste maand dat je het te horen hebt gekregen heel ziek bent geweest en dat het daarna een maand geweldig gaat. En dan toch ineens weer slechter gaat?

Ik voel me verplicht om door te werken omdat iedereen (zelfs mijn moeder) zegt dat het allemaal maar tussen mijn oren zit terwijl ik dr toch echt wel onwijs last van heb nu. Als iemand me hier wat mee kan helpen en me kan vertellen of het normaal is heel graag.

alvast bedankt.

x. lysanne

Jeffrey

Heey,

Ja ik herken het probleem, punt is alleen wel dat mijn dokter mij had gewaarschuwt dat het waarschijnlijk eventjes goed zou gaan en daarna weer een heel stuk minder..

Ik heb in totaal 2 jaar pfeiffer gehad en daardoor ben ik in 2006 weer opnieuw begonnen met die zelfde opleiding, dus ook ik heb er wat mee gemist. Het beste is gewoon even rustig af te wachten hoe je je verder gaat voelen. Onderneem niet te snel dingen omdat je denkt dat het lukt, je mist nu toch een jaar en naar mijn eigen ervaring kun je beter helemaal uitzieken, dan dat je te snel weer begint.

Groetjes!