Hoofdmenu

2 Vragen......

Gestart door Ruben123, 11 januari, 2007, 23:14:13

Vorige topic - Volgende topic

Ruben123

Ik heb nu al 9 à 10 maanden pfeiffer, maar ik heb nog steeds last van opgezette amandellen..

dus in die 9-10 maanden altijd opgezet geweest? is dit normaal???

verder heb ik sinds een week last aan mijn ogen, als ik naar links of recht kijk zonder mijn hoofd te bewegen met mijn ogen voel ik pijn aan de zijkanten....                  Hoord dit er ook bij'??

Marit

mijn amandelen zijn verwijderd toen ik nog erg klein was dus daar heb ik geen ervaring mee. Ze doen wel mee aan het afweersysteem, bij mij zijn andere delen van het afweersysteem al ruim een jaar opgezet (milt, halsklieren). Mixxchien is het niet vreemd maar ik zou toch even bij de huisarts langsgaan!

dat met je ogen ken ik wel, gaat weer over ;-)
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

maaike

Ik heb vaak opgezette amandelen en witte punten in m'n keel. Eigenlijk ook altijd keelpijn als ik opsta, dat gaat dan na 10 minuten over. Gisteren de hele dag in de auto liedjes gezongen, waardoor m'n keel steeds meer ging opspelen. Ik weet niet of dat normaal is (ook van die 'ochtendkeelpijn'), maar zo is het iig na een paar jaar bij mij :). Niet echt hele opgezette amandelen trouwens.

Kim

Mijn amandelen zijn ook getrokken maar mijn halsklieren zijn na meer dan een jaar nog steeds gezwollen en pijnlijk. Ik heb er nu zelfs veel meer last van dan in de beginmaanden. Als ik het niet vergeet vraag ik het dadelijk even na bij de neuroloog want ben er zelf ook wel nieuwsgierig naar hoe het allemaal in elkaar zit.