kinderen hebben en ziektje van Pfeiffer

Gestart door Nennie, 12 januari, 2007, 13:10:08

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nennie

Hallo allemaal,

Ik zal mij eerst even voorstellen: Ik ben Nen, 32 jaar, getrouwd, en hebben nu 2 kindjes waarvan de oudste 2,5 jaar is en de jongste 8 maanden oud.
Toen ik net was bevallen van de jongste, had ik direct na mijn bevalling veel koorst. Alle onderzoeken heb ik toen gehad en om een heeel lang verhaal kort te maken, bleek ik Pfeiffer te hebben.

Na 3 weken ging dat redelijk goed en ben ik dus ook lekker doorgegaan met borstvoeding geven.

Helaas is de jongste niet echt van het doorslapen...............ze wordt meestal 2x per nacht wakker. Nu ze ziek is, kan ik wel 5x per nacht mijn bed uit. Mijn man heeft overigens een eigen bedrijf, en werkt de laatste weken erg veel, soms wel 70 uur in de week! Maar, ook ik heb een baan van 24 uur. Maar met deze 2 kindjes heb ik thuis ook dus een fulltime baan.

Nu ben ik gisteren weer lekker ingestort omdat ik zo moe ben!! Wat wil je, 5x per nacht je bed uit, gewoon om 6.30 uur opstaan, de kindjes naar het kdv brengen, dan gaan werken, uit je werk nog een keer koken, het hh doen, enz enz.

Ik ben moe!!!!!!!!!!!!!!!  :cry:  (En dan lig ik in bed en dan kan ik niet slapen..................grrrrrr)


Wie kan mij vertellen dat het weer over gaat? Heb even een steuntje in de rug nodig. En wie herkent zich hierin?

gr Nen

sanne

Wanneer het over is kan niemand zeggen. Bij de een duurt het 3 weken bij de ander een half jaar maar ja met deze info schiet je natuurlijk ook niks op ;) Ik heb soms ook dat ik echt heel erg moe ben maar dat ik dan niet kan slapen, dat is echt heel vervelend. Ik heb ook welis nachten dan ben ik moe, dan slaap ik en dan word ik bewust wakker dus dan hou ik mezelf eigenlijk wakker. Ja weet niet hoe ik dat uit moet leggen. Hoop dat het zo duidelijk genoeg is  :P