Pfeiffer en toxoplasmose

Gestart door Nancy, 20 december, 2006, 21:05:42

Vorige topic - Volgende topic

Nancy

Hallooooooo

Mijn naam is Nancy ben 36 jaar en heb Pfeiffer en sinds 3 maanden toxoplasmose. ben heel benieuwd of er meer mensen deze combinatie hebben.

Op mijn werk willen ze gewoon niet begrijpen dat ik twee virussen heb, en ze dachten daadwerkelijk dat ik overspannen ben. Collega begrijpen het niet en balen alleen maar ervan dat ze me werk moeten overnemen omdat ik halve dagen werk.

Elke middag slaap ik soms 4 uur en soms ook maar een uurtje de ene dag gaat beter dan de andere dag.

Nou willen ze op mijn werk dat ik over twee weken meer ga werken, maar dat zie ik nog helemaalniet zitten. Kan iemand mij advies geven?

OlavTorkson

Wat de Pfeiffer is Toxoplasmose? Het klinkt heel zielig...
BRUIF to the world!

Marit

Toxoplasmose is de kattenziekte (oftewel, 1 van de redenen waarom ik een hekel heb aan loslopende katten (in mijn tuin) die Verspreiden de ziekte namelijk hoofdzakelijk). Echt een K ziekte, geen virus overigens maar een bacterieel, hoe eerder je begint met antibiotica hoe beter maar ja, in combi met Pfeiffer...??!! Dan mag je juist weer geen antibiotica.

Toxoplasmose is heel gevaarlijk voor ongeboren kinderen, dus pas daar mee op ;-)

Ik heb zelf twee virussen en dat is al erg omdat je weerstand door 1 al flink omlaag gaat. Maar Toxoplasmose erbij is echt shit als ik het zo zeggen mag!

Ik zou je adviseren (als je huisarts dat al niet gedaan heeft, ik ben geen arts) om naar een internist te gaan. Veel huisartsen zijn redelijk onbekend met Pfeiffer, er zijn er zelfs die antibiotica voorschrijven!!. Als jij naar een internist wilt dan moet je daar gewoon op staan.

Heel veel sterkte!!! en vooral heel veel beterschap!!

Groetjes,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen