Begint het pas of zit ik al aan het einde?

Gestart door Lisa123, 01 december, 2006, 10:45:52

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lisa123

Heej Allemaal

Ik vroeg me even wat af
Ik had al een paar maanden lang last van keelpijn (opgezette klieren, pijn bij slikken etc) maar steeds zette het niet echt door, dus ik kon gewoon alles blijven doen en vond het niet nodig om naar de dokter te gaan, tot 3 weken geleden. toen had ik dus een echte keelontsteking, ben naar de dokter geweest en antibiotica gekregen. Daarnaast moest ik bloedprikken en daar is dus uitgekomen dat ik pfeiffer heb. Dat is dus 3 weken geleden ongeveer. De keelontsteking is over en nu heb ik dus eigenlijk helemaal nergens meer last van, geen moeheid etc. Dus wat ik me nou afvraag... kan het zijn dat ik al heel lang pfeiffer heb (sinds de keelpijn begon) en dat ik nu weer wat aan de beterende hand ben... of is het zo dat de moeheid etc nog kan komen?

sorry, beetje lang, onduidelijk verhaal, maar wil graag jullie ervaringen/meningen horen!
Bedankt alvast!

groetjes Lisa

Ellen

Hoi Lisa,

Het kan zelfs zijn dat je er niks van merkt. De ene wordt doodziek en de andere is een dag moe.
Dus ja het kan zijn dat je al aan de betere hand bent, let gewoon op je lichaam en put hem niet helemaal uit

Succes