ziekte van Pfeiffer

Gestart door Alie, 29 november, 2006, 16:22:34

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Alie

Mijn dochter van bijna 16 jaar heeft in januarie 2006 haar amandelen laten knippen omdat ze altijd erg veel last had van die dingen.
Na deze ingreep bleef ze keelpijn houdenen  werd ze begin mei 2006 ontzettend moe.
Na een bloed test bleek dat ze Pfeiffer had gehad.
Ze is veel thuis gebleven van school want ze was zomaar moe.
In de zomervakantie ging het met haar de goede kant op ( veel uitgerust en geslapen), alleen nu komen weer alle klachten terug , zoals keelpijn ,soms benauwdheid, verkouden, pijnlijke steken in de buik enz:
Bij mijn dochter kun je de klok er op gelijk zetten  elke 3 weken is ze weer verkouden met keelpijn. Is dat normaal en hoe lang kan zulks nog duren. Onze eigen huisarts zegt dat dit niet meer van de Pfeiffer kan komen, is dat zo.
Gisteren nog met haar naar een vervangende arts geweest die zegt de ze hyperventileerd.
Weet het zo langzamerhand niet meer.

Lochem

Er kunnen diverse oorzaken zijn, waaronder CMV, het broertje van Pfeiffer. Het kan ook de nasleep zijn van Pfeiffer. Bij pechvogels wil dat wel eens lang duren.

Als alles is uitgesloten, zou CVS een mogelijkheid kunnen zijn.

Beterschap en sterkte met je dochter!
Bij neerlaag of victorie, in voor- en tegenspoed

Diyz

Ik ben ook haast geneigt om te zeggen dat dit niet van Pfeiffer hoeft te komen. (ben natuurlijk geen arts) Maar in mijn tienerjaren had ik ook 'constant' last van mn keel (zelfde verhaal, je kon de klok er op gelijk zetten) in loop der tijd steeds minder last ervan en nu eingelijk nooit meer (ok begin van de week wel, maar kijk naar t weer)

Je moet natuurlijk niet alles op pfeiffer gooien, omdat ze pfeiffer heeft (gehad) Vooral met dit weer kan het natuurlijk zijn dat haar weerstand wat minder is...