Hoofdmenu

hoop!

Gestart door mirjam, 15 november, 2006, 18:22:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirjam

hallo iedereen,

5 maanden geleden werd er Midden in mijn eindexamens de pfeiffer vastgesteld. Mijn punten zijn drastisch gezakt, daardoor ben ik uitgeloot voor geneeskunde en wat mijn leukste vakantie ooit zou moeten zijn werd de verschrikkelijkste.. de hele tijd ziek, afte, 10 kilo afgevallen, haast niet meer ongesteld, moe, misselijk, daarbij nog een zeer ernstige voedselvergiftiging, stem die het niet meer deed tot maanden na mijn keelontsteking, niet zwemmen, niet in de zon, balen en enorm geschrokken dat dit mij kon gebeuren! Geestelijk zat ik echt aan de grond.

Ik wist echt niet meer hoe het verder moest en ik had geen idee hoe ik problemen moest oplossen. Ik weet het nog steeds niet maar beeeetje bij beeetje kwam er toch voouitgang! Eerst lichamelijk, ik kwam weer wat aan, kreeg wat meer eetlust, was wat minder ziek en ook wat minder moe enzo. Maar elke keer als ik weer hoop kreeg op beter worden kwamen er weer van die tegenslagen. Elke keer weer iets. Daarom: verwacht ook zeker niet te snel vooruitgang! Maar toen het toch lichamelijk na maanden wat beter ging, ging ik me langzamerhand ook geetselijk beter voelen, wat sterker. En 2 weken geleden kreeg ik mijn nieuwe pfeifferuitslag: EINDELIJK VOORBIJ: ik heb staan huilen hoor, eindelijk eens verbetering!!

Eerlijk waar, ik ben blij dat ik pfeiffer heb gehad, want je wordt er echt, ook al klinkt het als een clich