Hoofdmenu

kus/zoen

Gestart door aniek, 20 oktober, 2006, 18:53:10

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

aniek

Hallo,

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik pfeiffer heb. Baal er van. Heb namelijk al een vervelend jaar achter de rug. Verschillende 'ziektes'gehad. En veel in aanmerking met het ziekenhuis. Vandaar dat mijn weerstand ook wat minder is, en ik denk dat ik het daardoor ook gekregen heb.

Misschien een domme vraag, maar ik heb een vriend. Mag ik niet meer zoenen? En een kus dan? Kan iemand me hier antwoord opgeven?

liek

Hoi Aniek!

Tuurlijk mag jij je vriend gewoon nog zoenen!! Je hebt het vandaag pas te horen gekregen,dus waarschijnlijk heb je het al langer als alleen vandaag en is het dus mogelijk dat je je vriend al eerder besmet hebt.
Als ik het goed begrepen heb ben je in je incubatietijd het besmettelijkst en dan heb je zelf nog geen klachten,je geeft het dan ongemerkt door.

Even afwachten dus of je vriend ook klachten gaat krijgen,maar onthou dat het dan niet jouw schuld is,jij hebt er tenslotte ook niet om gevraagd!!

Enne...logisch dat je ervan baalt,ik heb zelf bijv 11maanden in de ziektewet gezeten voor iets anders,toen ik weer kon werken kwam die pfeiffer om de hoek kijken en moest ik weer de ziektewet in.Begrijp je precies als je zegt dat je ervan baalt omdat je al zoveel ziektes hebt!of hebt gehad.

Maar geef de moed niet op en hou vol!
liefs liek