heb ik pfeiffer??

Gestart door jiska, 09 oktober, 2006, 18:41:35

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

jiska

ik ben al een paar jaar heel erg moe ik ga best vroer naar bed en na school moet ik echt eerst de hele middag slapen en dan na het eten ook weer een tijd slapen voordat ik aan me huiswerk begin. 4 weken geleden kreeg ik ineens hele zere keel en opgezwollen klieren ik heb een week koorts gehad maar toen hield de koorts op ik heb nu nog een beetje opgezwollen klieren maar nog wel hele zere keel en heb al bloedgeprikt maar krijg aan het einde van de week pas uitslag. denk je dat dit pfeiffer is? want als het zo is kan ik natuurlijk niet meer naar school en ik heb tegenwoordig kei veel proefwerken en die moet ik dan allemaal inhalen en daar heb ik geen zin in.

Daan

hee jiska,

Zo te lezen zou het helaas goed kunnen dat je pfeiffer hebt, maar het hoeft natuurlijk niet perse. Even afwachten dus maar. Misschien ben je een van de gelukkige die er snel vanaf is, of kan je nog een aantal uren naar school. Luister goed naar je lichaam, neem voldoende rust maar probeer ook te kijken wat je nog wel kan. Je hoeft misschien niet de hele dag alleen op de bank te liggen, maar kan rustig opbouwen door wat te fietsen op een dag of miss. zelfs naar school!

Probeer in ieder geval niks te forceren en goed naar je lichaam te luisteren (als je pfeiffer hebt dan).

Greetz
eduld is een schone zaak