Voor de 2e keer Pfeiffer in mijn leven!?

Gestart door Annet, 20 september, 2006, 21:54:51

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annet

Hallo,

Ben geheel nieuw op dit forum, na afgelopen zomer in een korte tijd 2x flink griep met hoge koorts en een keelontsteking te hebben gehad, ben ik uiteindelijk naar de huisarts gegaan, omdat ik extreem moe was. Zo een waar je heel diep vanuit je buik moet zuchten... nadat je eerst alle moeheid op allerlei pyschische en in mijn geval relatie zaken hebt gezocht, vond ik het nu wel extreem. Nu blijkt gisteren uit het bloedonderzoek dat ik pfeiffer heb.

Raar, want ik ben nu 36 en op mijn 8e levensjaar heb ik ook een behoorlijke ernstige vorm van Pfeiffer gehad, 2 maanden ziekenhuis, halve dagen naar school en een jaar lang op een vetvrij dieet...

Wat ik erover gelezen heb is dat normaal geen 2e keer terugkomt?
Iemand die een soortgelijke ervaring heeft?

En is er bij jullie iets bekend over het krijgen van MS na (ooit) Pfeiffer te hebben gehad? Hier kwam mijn tante mee, die zelf verpleegkundige is en een ernstige vorm van MS heeft al jaren....

Benieuwd naar de reacties, grtjs, Annet

rreintjes

Er zijn al verschillende met twee keer pfeiffer. Ik zelf heb het ook al twee keer gehad. De waarden in mijn bloed zijn inmiddels( eind mei)  weer normaal. Heb last gehad sinds afgelopen november met erg veel lichamelijke klachten ( ik ben nu net 40) ben soms nog erg moe. Nu maar afwachten hoe lang het duurt tot de volgende  keer. Kijk ook een snaar de link.


http://ziektevanpfeiffer.nl/forum/viewtopic.php?t=1576