Hoofdmenu

Terugslagen?

Gestart door Piep, 20 september, 2006, 08:39:30

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Piep

Hoi! Ik ben nieuw  :)
En heb meteen een vraag..
Kreeg ongeveer een jaar geleden last van ontzettende moeheid.. wat bleek, pfeiffer dus.
Nu ging het een tijdje geleden weer goed met me, was daar zo ontzettend blij om, dus bloedgeprikt en was het virus inmiddels achter de rug.
Nu heb ik sinds een paar weken weer zo'n ontzettend last van die vermoeidheid. Niet eens zo zeer moe als in slapen, maar mn lichaam wil gewoon niet vooruitkomen.
Nu heb ik al gelezen dat de nasleep zo vreselijk lang kan duren, maar is het normaal dat er zo'n terugslag komt?
Heb al voor de zekerheid weer bloed laten afnemen, maar ik baal hier ontzettend van.
Heb geen tijd en zin meer.
En aangezien ik er flink tegen aan moet heb ik geen zin om me tegen te laten houden, maar het lukt niet.
Het blijft ook een vervelend probleem dat mensen niet snappen dat het niet lukt. Je bent moe maar daar kan je je toch over heen zetten?
Wil wel maar kan niet.
Probeer mezelf er over heen te slepen maar barst dan gewoon in een potje janken uit. En vind mezelf stiekem niet bepaald leuk zo  :wink:
Dus mijn vraag is dit nou normaal bij een nasleep, hebben meer mensen dit zo?
Groetjes!

saskia222

Hoi,

Ja, het zou kunnen, bij de 1 duurt het nou eenmaal wat langer als bij de ander...
Het is bij iedereen verschillend.

Sucses nog,
Groetjes Saskia