Dokter gezocht

Gestart door Maartje99, 18 september, 2006, 12:00:23

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maartje99

Hallo,
Ik heb nu al zo'n 4 jaar last van Pfeiffer. Ik ben daar pas een jaartje geleden achter gekomen, omdat mijn huisarts mij daar niet op heeft laten testen. Toen ik met die klachten bij de huisarts kwam, ben ik helemaal onderzocht, ik ben door hem overal heen gestuurd, maar ja daar kwam natuurlijk niks uit, omdat het dus de ziekte van pfeiffer is. Ik ben daar uiteindelijk zelf achter gekomen, doordat een vriendin van mij het ook heeft gehad vroeger, en die klachten herkende ik dus. Toen ben ik naar de dokter gegaan en heb gevraagd of hij mij daarop wou laten testen. En toen is er dus uit gekomen dat het de ziekte van pfeiffe is waar ik nu al zo lang last van heb. Toen ben ik dus terug naar de huisarts gegaan om te vragen waarom hij mij daar niet op heeft nagekeken. Toen vertelde hij dus dat ik daar geen specifieke klachten voor had(die ik dus wel had!) en dat hij er niet in gelooft, en helemaal niet na 2 jaar. Nou was mijn vraag, weet er hier iemand een huisarts die er w

sanne

Hey Maartje!
Je berichtje staat er maar half op :wink: Je moet geen trema's gebruiken geloof ik want dan breekt hij de zin af..