Het houdt niet over !

Gestart door Nicodemus, 30 augustus, 2006, 07:56:40

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nicodemus

In mei dit jaar is Pfeiffer geconstateerd. Vanaf januari ben ik enorm moe en kon in de weekends alleen maar slapen, slapen en slapen. Mijn baan is veeleisend en andere jaren tot op 60 uur /week. In juni gestart met electro accupunktuur waarin hele lage waardes van longen (roken) lever (alcohol) werden gewaardeerd. Na het stoppen van nuttigen van alcohol werd ik in een klap een stuk beter. (alcoholconsumptie was 1 glas malt whisky per dag). Tevens is een koemelk en tarwe allergie genoteerd, wat inhield dat ik nu alleen spelt brood en geiten/schapen kaas eet en alleen rundvlees.
Ik werk nu ongeveer maximaal 6 uur per dag, maar heb dagen uitval gehad en zit zo nu en dan als een zombie op mijn werk. Zeker na een grote inspanning krijg ik de volgende dag een terugslag en meld ik me ziek. Gezien de normale werkweek wordt ik bijna overspannen van de hoeveelheid achterstallig werk wat in stapels naast mijn buro ligt te wachten.
Heeft iemand enig idee wat ik zou moeten danwel laten ?

Daan

Hee Nicodemus,
Wat ik weet van pfeiffer is dat het verstandig is om je rust te pakken als je aanvoelt dat dat nodig is. Je kan best nog je dingen blijven doen, zolang je maar duidelijk rekening houdt met je grenzen.. Merk je dat iets teveel wordt, dan stop je en neem je rust. Als je af en toe dagen uitval hebt en een terug val hebt, denk ik helaas dat je het misschien toch iets rustiger aan zou moeten doen, want als je zo bezig blijft met al die terugvallen kan het nog wel even duren ben ik bang ... Het is belangrijk dat je goed naar jezelf luistert en kijkt wat je wel en niet aankan.
Veel sterkte nog ermee!!
Daan
eduld is een schone zaak

jada

hallo,

Kan je niet met je werkgever overleggen of iemand je taken kan overnemen als jij er niet bent zodat je niet tegen een achterstand oploopt? Ik zit helaas in dezelfde situatie maar ik heb geen keus want ik ben eigen baas en de kachel moet blijven roken. Heb aan de internist gevraagd of het schadelijk is om geen rust te nemen maar hij zei dat het herstel dan alleen wat langer duurt. Doorbijten dus, maar dat ben ik wel gewend in de 13 jaar dat ik voormezelf werk.

veel sterkte