Hoofdmenu

hee marit..

Gestart door suusje16, 19 augustus, 2006, 14:30:42

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

suusje16

heeej..
weet niet hoe ik zo`n pb doe ofzo dus vraag het maar zo.. h0e ist nu met je ?.. omdat je toen met dta warme weer weer zo`n last overal van had.. was ik wel nieusgierig nu?
kusj suus
e geest is sterker dan je lichaam..

Marit

Onderaan de berichtjes die iemand plaatst zie je een paar knoppen waaronder pb, als je daarop klikt dan kan je die persoon een pb sturen.

Nog een methode: klik op iemands naam, dan kom je bij het profiel en ook daar vind je een knopje pb

Dan kan je ook nog bovenin klikken, in de lijst met FAQ; zoeken; gebruikerslijs; gebruiksgroepen etc staat ook: "je hebt geen nieuwe berichten" of: "je hebt .. nieuwe berichten" zo kom je in je postvak.

T gaat de volgende keer vast lukken  :wink:

Het gaat wel weer wat beter hoor, dank je voor het vragen. Geleidelijk aan he?!

Ik verplaats dit berichtje even naar de "sofa"
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

suusje16

is g0ed hoor.. dankjewel!!..
maare maar g0ed dat het beter gaat dan!!.. ook geen last meer van je hart enzo dan?.. bij mij is in ieder geval stuk minder en ga dinsdag met soort psychollog praten.. khoop dat je ook snel zult opknappen..

liefs

suzanne
e geest is sterker dan je lichaam..

OlavTorkson

Wat is "een soort psycholoog"?
BRUIF to the world!

suusje16

jaa kwet niej hoe ik moet noeme.. tis een psycholoog maar dan een verpleegster.. kweet niet heel apart daar0m noemde ik het maar een soort :P
e geest is sterker dan je lichaam..

OlavTorkson

BRUIF to the world!

suusje16

wat snap je nu niet dan..
e geest is sterker dan je lichaam..

OlavTorkson

Ik ken het niet, wat jij beschrijft.
BRUIF to the world!

suusje16

gewoon normale psychiater maar dan een verpleegster.. dus als iemand zeg maar een hartinfacrt heeft gehad en tlijkt alsof ze nog steeds last heeft van der hard.. dan moet ze met zo`n iemand prate zodat ze niet meer bang is..
e geest is sterker dan je lichaam..

marieke

oh... zoiets mag ik ook gaan doen als ik mijn opleiding af heb....

Marit

een sociaal verpleegkundige? is dat het woord dat je zoekt? vind ik altijd raar klinken, alsof andere verpleegkundigen niet sociaal zijn  :lol:

Dat van mijn hart heb ik nog wel hoor maar in het algemeen voel ik me sterker, zit soms ongemerkt meer op.

En dat er twee topics met mijn naam zijn, doet natuurlijk ook goed  :mrgreen:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

*steekt Marit een hartinfarct onder de riem*

*vindt dat de meest crue woordgrap van de week en beloont zichzelf met de Award "Meest crue woordgrap van de week"*
BRUIF to the world!

Marit

Ik vind hem wel goed eigenlijk, lig hier wel in een deuk!!

Je hebt mijn dag weer goed gemaakt met je hartinfarct  :lol:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

suusje16

nee kweet het al het is een sociaal psychiatrise verpleegkundige.. is geen gewoon verpleegkundige,,
e geest is sterker dan je lichaam..

Marit

Wel goed dat je daar naartoe gaat! Kan zeker geen kwaad denk ik  :wink:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

Ik ben vanmorgen naar de therapeut gegaan. En die verwijst me door naar een ater omdat die me medicijnen voor mag schrijven en nou moet ik de rest van m'n toch al zo verschrikkelijke leven pillen blijven slikken.
BRUIF to the world!

Marit

meen je dat serieus?! (je weet het met jou maar nooit  :wink: ) maar dat is alles behalve goed nieuws Olav!

Mag ik vragen wat er dan is geconstateerd? Ik begreep wel al dat het niet zo lekker ging de laatste tijd...

Sterkte! En je leven wordt vast wel weer leuk, anders denk je maar aan even mij  :lol:  helpt vast  :lol:  :wink:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

Als het alleen de laatste tijd was zou het nog wel meevallen. Maar ik heb na ruim vijf jaar afwisselende manische en depressieve buien besloten om maar eens hulp te gaan zoeken, alleen maar om te horen wat ik absoluut niet wilde horen.
"Sorry, therapie heeft echt geen zin."

AAAAAAAAAAAAAAAAH. Bah.

Maar dat mag de pret niet drukken. Ik ben heel goed in doen alsof ik opgewekt ben (zoals jullie weten ;) )
BRUIF to the world!

Marit

da's balen Olav!!! als je je hart wilt luchten...je weet me te vinden he?  :wink:

sterkte hoor!
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

Lochem

Sterkte....dat zal een flinke stap geweest zijn...
Bij neerlaag of victorie, in voor- en tegenspoed