hele erge pijn aan 1 arm? door pfeiffer?

Gestart door *_san_*, 02 juli, 2006, 14:51:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*_san_*

Lieve allemaal :)
Mijn eerste topic hier! Super forum echt!

Maar nu mijn vraag:

Ik heb nu zo'n 5 weken pfeiffer, eerst heel erg ziek geweest (jullie kennen het allemaal wel, keelontsteking etc!) nu gaat het een stuk beter.
Ik ben niet meer zo moe en kan best wat doen!
Maar nu heb ik sinds een paar dagen verschrikkelijk veel pijn in mn rechter bovenarm... Het voelt als een soort zenuw, pees die beknelt zit ofzo...  :roll:
Ik slik ibuprofen etc maar dat helpt niet veel! 's nachts lig ik wakker van de pijn. af en toe is het zo erg dat ik alleen nog maar kan janken zo erg!

Morgen ga ik naar de dokter.. maar ik wilde het ook even aan jullie vragen: komt dit door pfeiffer? herkent iemand dit? (en wat doen jullie hier aan?)

alvast bedankt!
liefs,
Lisanne
)

Jackske

Tjah, ik heb zo wat het idee dat die beestekes overal naartoe kruipen, den ene keer heb je pijn in je milt, of hoofdpijn, den andere keer spierpijn, dan weer dizzy.....'t doet rare dingen met je....ook als je ongesteld gaat worden, doet het overal nog wa meer pijn... :(
eep on rockin'!

*_san_*

)

Marit

Het zou best kunnen hoor, ik heb veel pijn gehad in de tussenribspieren en toen hoorde ik ook van o.a. de dokter dat het virus graag in spieren gaat zitten. Soms is het heel lang weg en dan ineens is het er weer of pijn in de borstspieren en idd tot janken van de pijn aan toe, ibuprofen helpt niet bij mij dus voor mijn lever ook maar niet meer genomen.

Die borstpijn kan bijv. komen (volgens de internist) doordat een van de lymfeklieren die opzet op een zenuw drukt, dan is het zenuwpijn en dat kan ook zoveel pijn doen dat je er gek van wordt. In je oksels heb je ook lymfeklieren dus waarom zou er niet een spier of zenuw in je arm pijn kunnen doen?

wat ook nog kan is dat door het virus je weerstand omlaag is gegaan en dat maakt je vatbaarder voor andere singen zoals ontstekingen, ik heb een peesontsteking gehad in mijn armen en dat is ook zo'n zelfde soort pijn. zeker als je bepaalde vingers beweegt (bij welke vinger het zeer doet is natuurlijk afhankelijk van welke pees het is).

goed dat je er wel mee naar de dokter gaat.

sterkte!

Bij de brandweer zeiden we altijd: pijn is fijn en bloed moet :wink:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

*_san_*

Citaat van: "Marit"Het zou best kunnen hoor, ik heb veel pijn gehad in de tussenribspieren en toen hoorde ik ook van o.a. de dokter dat het virus graag in spieren gaat zitten. Soms is het heel lang weg en dan ineens is het er weer of pijn in de borstspieren en idd tot janken van de pijn aan toe, ibuprofen helpt niet bij mij dus voor mijn lever ook maar niet meer genomen.

Die borstpijn kan bijv. komen (volgens de internist) doordat een van de lymfeklieren die opzet op een zenuw drukt, dan is het zenuwpijn en dat kan ook zoveel pijn doen dat je er gek van wordt. In je oksels heb je ook lymfeklieren dus waarom zou er niet een spier of zenuw in je arm pijn kunnen doen?

wat ook nog kan is dat door het virus je weerstand omlaag is gegaan en dat maakt je vatbaarder voor andere singen zoals ontstekingen, ik heb een peesontsteking gehad in mijn armen en dat is ook zo'n zelfde soort pijn. zeker als je bepaalde vingers beweegt (bij welke vinger het zeer doet is natuurlijk afhankelijk van welke pees het is).

goed dat je er wel mee naar de dokter gaat.

sterkte!

Bij de brandweer zeiden we altijd: pijn is fijn en bloed moet :wink:

dankjewel :) ik hoop dat t snel overgaat iniedergeval!
en over de brandweer: jaaaaajaaa :P hoeft van mij niet (A)
)

marieke

hoe meer bloed, hoe beter....


zeggen ze bij ons op de ehbo vereniging

maaike

En, wat zei de dokter?

suusje16

kheb juist last van me linkerarm steken van me borst naar me linkerarm
e geest is sterker dan je lichaam..

marieke

hmmm.. das meestal geen goed teken... ik weet niet hoe je verder in elkaar steekt, maar.... ben je al naaar de dokter geweest met die klacht?

suusje16

heb al hartfilmpje gemaakt maar alles was g0ed maar me broer is dus 3 weken geleden overleden.. sinds dien heb ik er last van.. kreeg medicijne ging beter nu geen medicijne meer nu voel ik het wer.. maja als ik iets doe en er niet aan denk voel ik niks.. dus miss is het ook wel psychis omdat ik me er zo druk over maak.. kvind het zo eng maja.. xxx
e geest is sterker dan je lichaam..