Hoofdmenu

Is t weg?!

Gestart door ------, 21 juni, 2006, 15:24:06

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

------

Dag mensen!

Een maandje geleden werd pfeiffer geconstateert.
Maar had t waarschijnlijk al vanaf Januari 2006.

En dan lees ik al deze verhalen over dat mensen zelfs niet voor de computer kunnen zitten, dit kan ik dus echt niet zeggen, aangezien ik alles kan..ik had toen t werd geconstateert 3 weken een dip, dat ik vrij weinig kon, maar ik kan nu al weken weer vanalles, sprinten, hardlopen fietsen (zonder moe te worden) en weer beter geconcentreerd aan school werken (HBO) ik slik elke dag paar echinaforce pilletjes, en toen ik dat ging doen werd het beter en beter.Zelfs alcohol kan weer (heb t geprobeert) is dit normaal? dat je weken achter elkaar kan doen wat je wil zonder dat je er echt last van hebt..of hoort dit bij t ziektebeeld (hoogte/diepte punten) want kan me nauwelijks voorstellen dat t nou nog slechter kan gaan...

Bij voorbaat dank voor reacties

suusje16

heej..
ja dat had ik ook kwas na 2 weken wer helemala beter en deed ales weer soms een dag niet naar school en sporten lukte ook niet echt.. maar na oosje ging ik weer uit en sporten en school.. en na het uitgaan werd ik zieker veel andere klachten dna int begin maja hoeft bij jou natuurljk niet zo te zijn.. als je eht kan moet je het gewoon doen.. maar pas gewoon op met alles..
kus
e geest is sterker dan je lichaam..

Vera

Heej,
Ja ik heb het nu dus ook 2 weken 'officieel', maar met de incubatie tijd erbij gerekend dus al 2 maanden. Na 2 weken echt ziek zijn voel ik me nu prima, * ik kan de wereld aan* gevoel. Ik weet dat ik niet meteen teveel hooi op de vork moet nemen. Na een flinke inspanning slaap ik ook wel 2 uurtjes. Het is inderdaad heel verleidelijk om gewoon te stappen en alles te doen. Maar ik weet niet of ik erna weer ziek word.. dat ga ik komend weekend es uittesten!

Anonymous

Ja ik heb t waarschijnlijk al 4/5 maanden, dus echt 't begin kan t het niet meer noemen.Maar ik kan letterlijk alles, zonder te moeten slapen daarna, heb ik overigens helemaal niet gehad, nooit een moment gehad dat ik overdag zei: ik moet slapen!

Uitgaan gaat prima, heb t laatst weer geprobeerd, maar ik vroeg me dus af of de mensen die er af zijn het kunnen bevestigen(of juist niet) dat ik er zowat vanaf ben!

IIG bedankt voor de reacties van nu en die komen zullen

Sammy-Jo

Hoi hoi,

Nou ik ben nu al 4 weken ziek thuis, de eerste 2 weken waren dusdanig heftig dat ik zelfs ff kans had in het ziekenhuis te blijven :S echt totaal niet leuk. Heb een mega druk leven en geen tijd voor dit soort geintjes en ik merk zelfs dat ik drie keer per dag even een uurtje moet slapen anders trek ik het niet.
Ik vind het ontzettend moeilijk om thuis te zijn, niet meer te kunnen studeren en te werken. Ik heb er de kracht niet voor moet ik zeggen.
Ik heb ook nog steeds heel erg hoofdpijn en hoest me een ongeluk.
Wat doen jullie er aan dan om weer energie te krijgen?
En ja kan je nu al weer zoenen met iemand eigenlijk??

Groetjes

sanne

Ik slik echina forte ofzo en dat helpt met opbouwen van je weerstand en ik vind dat het wel helpt je voelt je wel fitter op een dag! Maar van dat zoenen weet ik niet.

Sven

Zijn er al resultaten van de tests die hier uitgevoerd gingen worden? :D Ik voel me namelijk ook zo alsof ik alles aankan, maar vermijd het toch nog een beetje uit schrik om terug te vallen :P

Anonymous

hehe, ik heb getest!

En met goed gevolg, flink aan de wijn gezeten tijdens BBQ, daarna doorgegaan met feesten in de stad tot uurtje of 4, en rarara wie er het fitst was om half 5 S'ochtends? IK!! de man met pfeiffer haha, dus denk dat ik er zowat af ben :)