Hoofdmenu

rijles

Gestart door Anonymous, 12 juni, 2006, 20:17:41

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anonymous

Hoest met die persoon en de rijles? Al op geweest?  :D

OlavTorkson

Okeej... tienplus voor originaliteit, maar enkele minnetjes voor duidelijkheid.
WAT DE FUCK?
BRUIF to the world!

sanne

Hahaha lol :lol:

marieke

ik geloof dat dat berber was....

Anonymous

Citaat van: "OlavTorkson"Okeej... tienplus voor originaliteit, maar enkele minnetjes voor duidelijkheid.
WAT DE FUCK?

de gene die ik daarover sprak in het forum weet wel wat ik bedoel dus olav als je geen rijles hebt, of op hoeft, dan reageer je toch niet  :wink:

sanne

Hahaha de keiharde waarheid :lol:

OlavTorkson

Als je niet wil dat ik reageer, moet je pm'en, niet op MIJN sofa posten :D
BRUIF to the world!

marieke

tis nie JOIW sofa... maar van iedereen..... toch??

OlavTorkson

Ach... zeker net zoals dat de wereld van iedereen is enzo...
BRUIF to the world!

Anonymous

Citaat van: "OlavTorkson"Als je niet wil dat ik reageer, moet je pm'en, niet op MIJN sofa posten :D

onzin, er zijn vast en zeker meer mensen die met pfeifer en rijles te maken hebben, die kunnen toch ook reageren. bemoeial :wink:

OlavTorkson

*bemoeialt graag*
BRUIF to the world!

marieke

jahaa dat weten we olav.... :wink:

OlavTorkson

jahaa... ik weet ook wel dat jullie dat weten, maar dan moet je er maar niet op ingaan!

*is trouwens nou erg benieuwd naar het verhaal achter de rijles* (back on topic, please)
BRUIF to the world!

Anonymous

ik kan dat topic idd niet meer terug vinden, vandaar deze nieuwe

Anonymous

KLOTE CBR WAT EEN OPLICHTERS ZIJN DIE LUI !!!! Iemand ook ervaring mee pfffffffffffffffffff  :(

Anonymous

Bah echt een klote examen dat rijexamen idd

marieke

je moet ook gewoon maandagochtend mee carnaval opgaan... geen kip op de weg :P

Anonymous

hahaha dat is idd een goed idee, maar misschien wel die ene dronkelap die net voor je auto springt. Bij het cbr geld dan 1 van de twee regels:

- 'Je hoort voor de beste man te stoppen hoor! Ookal hoort hij daar niet te lopen en heeft hij geen voorrang!' OF
- 'Je moet gewoon doorrijden hoor, hij moet maar beseffen dat hij geen voorrang heeft!'

Hahaha en de regel die uiteindelijk geldt, is die, die voor het CBR weer 180 euro oplevert en jou laat zakken.  :?

marieke

meestal liggen ze om 10 uur wel in bed...

maar goed...