heb ik pfeiffer

Gestart door andooper, 19 april, 2004, 11:06:37

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

andooper

ik heb nu al ongeveer drie weken een grieperig gevoel. Pijn in de keel, gauw koud en ontzettend moe. Als ik 's morgens opsta ben ik al moe.
Ik heb drie kinderen en die zijn misschien soms ook wel vermoeiend, maar zoals ik mij nu al een tijdje voel, heb ik mij nog nooit gevoeld.
Wie kan mij meer informatie geven? Ik ben niet zo'n iemand die snel naar de dokter gaat, maar begin nu wel te twijfelen.

Annelies

Jen

Hoi,

ik was al een paar weken heel moe en uitgeput als ik maar een kwartier gefietst had bijv. Ik voelde ook opeens een knobbeltje in mijn keel.

Ik ga ook niet snel naar de dokter maar ik bleef maar moe en na 4 weken heb ik de knoop doorgehakt en ben toch gegaan. De dokter dacht aan een schildklieraandoening of aan kanker. Ik schrok me dood en vroeg of het geen pfeiffer kon zijn. Hij zei dat dat ook nog kon idd. Dus ik heb bloed laten prikken en het was overduidelijk pfeiffer, alles wees erop, zoals de bezinking en een heel hoog aantal bepaalde witte bloedcellen.

Wat ik voelde was dus moeheid, een knobbeltje in mijn keel (opgezette lymfeklier) later ook in mijn lies, ik had opeens koorts en later had ik een keelontsteking en oorpijn erbij.

Ik heb een zeer ernstige vorm pfeiffer maar ik ben blij dat het neits anders is. Mijn lever en milt zijn ontregeld en ik heb nu vaak steek in mijn zij en een harde buik. Ik heb 2 weken op bed gelegen. Nu ben ik weer op de been maar ik ben nog erg verzwakt en moe.

Jen

Jouw situatie klinkt trouwens eerder als een griep met een heftige nasleep ervan. Maar test het gewoon even.