Angina en Pfeiffer

Gestart door -Mandy-, 24 mei, 2006, 13:12:50

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

-Mandy-

Ik had een vraagje..
Vorige week was ik bij de dokter vanwege klachten aan me keel (ik kon niet meer eten/drinken enzo) en me klieren waren opgezet. Ik kreeg toen antibiotica voor angina en moest er rekening dat ik misschien wel de ziekte van pfeiffer kon hebben. De dokter zei dat als ik pfeiffer zou hebben huiduitslag zou krijgen, ik heb alleen geen idee wanneer en hoe dat er uit zou moeten zien..weten jullie hier misschien meer van, want ik zit nu al een week in spanning of ik het misschien heb enzo. Verder heb ik nog steeds last van opgezette klieren en ook heb ik last van kramp en steken in me buik, kan dat er ook mee te maken hebben (in de buurt van me lever en milt denk ik)?

marieke

huiduitslag hoeft niet.. ik had het bv niet...

verde die klieren en steken kan wel kloppen...

bij mijn zus was ook angina geconstateerd... terwijl ze ook heel meo wa daarnaast. Alleen kwam er uit de test geen pfeiffer uit.. maar ze is vedrer ook niet meer getest

-Mandy-

die huiduitslag zou volgens de dokter dan komen door de antibiotica. die had ik dan niet hoeven hebben ofzo omdat de angina door de pfeiffer zou zijn gekomen, die uitslag was dan een reactie van mun lichaam op de antibiotica ofzo.

als ik die uitslag niet krijg moet ik er dan van uitgaan dat ik ook geen pfeiffer heb of even goed even laten testen, want veel van de symptonen heb ik wel..???

sanne

Ik zou je wel even laten testen op Pfeiffer. Heb je iig zekerheid dat je het wel of niet hebt.
xx Sanne

-Mandy-

ga k ook binnekort doen ja..

mare weet iemand mss wat meer over die huiduitslag die je schijnt te krijgen als je antibiotica voor angina hebt geslikt en pfeiffer hebt...en de angina dus door de pfeiffer is gekomen??
wnnr dat precies komt dan en hoe het eruit ziet?!?!

Anonymous

Als je pfeiffer hebt dan reageert je angina niet op de antibiotica... Het zal dus niet over gaan en de keelonsteking zal aanhouden. (dat heb ik tenminste eerst eerder gehoord toen ik angina had! Kreeg antibiotica en de dokter zei als het niet overgaat na de kuur dan heb je pfeiffer! Toen had ik het niet :) nu inmiddels wel :D)

Huiduitslag heb ik zelf niet gehad omdat ik ook geen antibiotica heb gehad, maar er zijn meerdere topics over op dit forum. Volgens mij uit het zich doormiddel van rode vlekken, bultjes en jeuk... Maar dat zou je even verder moeten opzoeken!