Hoofdmenu

muziek

Gestart door OlavTorkson, 26 april, 2006, 20:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Nog muzikale mensen hier? Zin om een Pfeifferbandje op te richten?
BRUIF to the world!

sanne

Hhaaha ik ben niet muzikaal iig en als muzikant ga je laat naar bed dus dat is ook niks voor mij:P
xxx Sanne

marieke

ehm ze zeggen dat ikmkan zingen... maja... omdat te beoordelen moet je van de zomer maar es komen kijken (en luisteren) naar het openlucht theater in luijksgestel....

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Dani

ik heb jaren gezongen, en kon het ook goed, maar de sigaretjes hebben mn stem een btje veranderd, weet niet of het nog steeds zo leuk is om aan te horen, heb al 3 jaar niet meer in het openbaar gezongen... en denk dat ik ook eeb beetje te ver weg woon... :?
h wat is het toch fijn, om zieiek te zijn!! :cry::cry:

OlavTorkson

Mietjes! Weet je... mensen met Pfeiffer zijn eigenlijk gewoon lui met een excuus!

*verwacht niet serieus genomen te worden, behalve door domme mensen*
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

Hahaha lijkt me een super idee, soort josti band met pfeiffer leden. Zal vast een swingende boel worden. We vallen halverwege ons eigen concert massaal in slaap. Maar toch lijkt me vet, ik geef mij op als zangeres, aangezien mijn gitaar alleen op mijn kamer ligt voor de sier. Snap niet waarom ik m ooit gekocht heb hahha  :D

OlavTorkson

Zo'n gitaar had ik ook. Ik heb mezelf toen maar gitaar leren spelen.
Zoals jij het brengt heb ik trouwens helemaal geen zin meer... mijn idee was meer om wat activiteit in de wereld (en in de Pfeifferlijers) te brengen...
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

hahahah dan doen we toch een ex-pfeiffer leden band? En dan kunnen de pfeifferpatientjes komen kijken. Hebben ze ook een leuk uitje! En niemand die boos wordt als ze tijdens de show in slaap vallen.

PS; ik wilde het mezelf ook leren, gitaarspelen dan, maar ik krijg het ding al niet gestemd!  :D

OlavTorkson

Ik speel vals (figuurlijk) want ik speel met een d-drop. Das best makkelijk.
BRUIF to the world!

marieke

luijksgestel... das vlak bij weebosch... waar ik woon :P

oftewel grensgebied noord brabant- belgisch limburg

owwwww... ik ken ook blokfluiten.... en orgel spelen.... :wink:  is serieus

Anonymous

ja blokfluiten kan ik ook... dat ene vervelende liedje van de titanic.

OlavTorkson

Je bedoelt het mooie, gevoelige, succesvolle nummer van Celine Di
BRUIF to the world!

Anonymous

ja die, die zo vaak gedraaid worden dat ze niet meer leuk zijn

sanne


OlavTorkson

Ik heb dat nummer al niet meer gehoord sinds Titanic niet meer in de bios is...
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

maar toen der tijd werd hij ziekelijk gedraaid, zoals met de meeste goede nummers... waardoor je uiteindelijk nog een hekel eraan krijgt ook, zonde maarja sprake van: overexposure. Hey is dat geen goede naam voor onze band???

OlavTorkson

Ja, maar dan splitsen we het op... Ove Rex Posure (lijkt net een of andere Latijnse spreuk ofzo...)
Of we draaien het om... Erusop-xerevo...

Of we noemen onszelf gewoon "Epstein-Barr" (Klinkt best hip!)
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

HAHAHAHA ja das een goeie, Epstein- Barr !!

Bandlid nummer 1

dus we hebben nu? een zangeres, en een gitarist?  :?

OlavTorkson

We hebben nu een zangeres, een zanger, een gitarist, een pianist, een drummer, een percussionist, een kunstfluitist en een songwriter.
Jammer dat die laatste zeven
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

hee hee fluiten kan ik ook he! En een liedje hebben we dus al: Koninginnenach...  :P

sanne

Hahah ik kom wel kijken als jullie voor het eerst optreden goed :P
xxx Sanne

Marit

speel een beetje kerkorgel......
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

OlavTorkson

Bandlid nummer 1, denk alsjeblieft niet dat iedereen kan fluiten. Ik bedoel namelijk geoefend fluiten... goed fluiten...
Maar verder... ik heb net Vredenburgh gebeld, en we hebben 17 juli aanstaande een half uur de tijd om ons te presenteren, als dat succesvol blijkt kunnen we de maand daarna een avondvullend programma krijgen.
Verder regel ik de tour door Duitsland wel (daar kennen ze me wel) en heb ik ook contacten voor een optreden in Tokyo (moet wel wat harder worden, dat is op een metal-festival namelijk)
En aan repetoire zal het ons niet ontbreken, ik heb nog 85 nummers, alleen aan inzet... ;) als iedereen tijdens de repetities steeds in slaap valt, tsja...
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

:shock:  Ik kan heel goed fluiten, lees: my heart will go on! En het nederlandse volkslied... leuk voor onze tour in duitsland! Misschien auditie doen?  :wink:  :D

OlavTorkson

We gaan geen covers doen.
BRUIF to the world!

Anonymous

* wilde enkel aantonen dat zij kan fluiten *

OlavTorkson

*doelde eigenlijk op het Wilhelmus*
BRUIF to the world!

bandlid nummer 1

achja leuke speculaties allemaal, maar t wordt waarschijnlijk niks onze band haha

OlavTorkson

Nee, met zo'n instelling kom je ergens!
BRUIF to the world!

dizzy

Mag er een klarinet meedoen met de band? Zou ook sax kunnen aanleren, maar heb er zelf geen. Enne........tijdens een concert val ik niet in slaap! Dan ben ik best een goeie aanwinst toch?  :wink:

OlavTorkson

Ja. Klarinet mag ook. Maar sax is leuker. (okee, dat was een subjectief waarde-oordeel)
BRUIF to the world!

dizzy

das idd nogal subjectief!  :wink:
wat voor bandje wordt het eigenlijk? pop, rock, klezmer, fado, blues.....

bandlid nummer 1

allround band  :D

OlavTorkson

wat willen jullie?
BRUIF to the world!

bandlid nummer 1

allrounddddd!  :lol:  jejjj  :D

bandlid nummer 1

vraagt echter wel om een breed assortiment en dus om veel repetities  :shock: haha

marieke

met hoeveel zijn we al???

bandlid nummer 1

olav, dizzy, marit, marieke, en bandlid nummer 1 !! of vergeet ik nu iemand  :?:  :shock:  :D En niet te vergeten 1 toeschouwer: Sanne.