Hoofdmenu

muziek

Gestart door OlavTorkson, 26 april, 2006, 20:24:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

OlavTorkson

Nog muzikale mensen hier? Zin om een Pfeifferbandje op te richten?
BRUIF to the world!

sanne

Hhaaha ik ben niet muzikaal iig en als muzikant ga je laat naar bed dus dat is ook niks voor mij:P
xxx Sanne

marieke

ehm ze zeggen dat ikmkan zingen... maja... omdat te beoordelen moet je van de zomer maar es komen kijken (en luisteren) naar het openlucht theater in luijksgestel....

OlavTorkson

BRUIF to the world!

Dani

ik heb jaren gezongen, en kon het ook goed, maar de sigaretjes hebben mn stem een btje veranderd, weet niet of het nog steeds zo leuk is om aan te horen, heb al 3 jaar niet meer in het openbaar gezongen... en denk dat ik ook eeb beetje te ver weg woon... :?
h wat is het toch fijn, om zieiek te zijn!! :cry::cry:

OlavTorkson

Mietjes! Weet je... mensen met Pfeiffer zijn eigenlijk gewoon lui met een excuus!

*verwacht niet serieus genomen te worden, behalve door domme mensen*
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

Hahaha lijkt me een super idee, soort josti band met pfeiffer leden. Zal vast een swingende boel worden. We vallen halverwege ons eigen concert massaal in slaap. Maar toch lijkt me vet, ik geef mij op als zangeres, aangezien mijn gitaar alleen op mijn kamer ligt voor de sier. Snap niet waarom ik m ooit gekocht heb hahha  :D

OlavTorkson

Zo'n gitaar had ik ook. Ik heb mezelf toen maar gitaar leren spelen.
Zoals jij het brengt heb ik trouwens helemaal geen zin meer... mijn idee was meer om wat activiteit in de wereld (en in de Pfeifferlijers) te brengen...
BRUIF to the world!

Bandlid nummer 1

hahahah dan doen we toch een ex-pfeiffer leden band? En dan kunnen de pfeifferpatientjes komen kijken. Hebben ze ook een leuk uitje! En niemand die boos wordt als ze tijdens de show in slaap vallen.

PS; ik wilde het mezelf ook leren, gitaarspelen dan, maar ik krijg het ding al niet gestemd!  :D