wat moet je vooral niet doen als je pfeiffer hebt?

Gestart door *Chantal*, 14 april, 2006, 14:01:07

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Chantal*

Hoi,

Ik heb denk ik ook pfeiffer. Want ik ben heel vaak moe. Laats ging ik uit school omdat ik zo moe was. Ik heb al laten bloedprikken. en krijg dinsdag de uitslag. Ik heb ook als eerste een hele zware griep gehad. En ik was heel duizelig. Ik ben ook flauwgevallen. Denken jullie dat het iets met Pfeiffer te maken heeft??

En mijn vraag die ik wou stellen: Wat moet je vooral niet doen als je pfeiffer hebt??

Gr. Chantal

Marit

Hoi Chantal,

het zou kunnen, veel mensen hebben last van duizeligheid bij Pfeiffer maar het kan zoveel zijn. Het kan ook nog van je griep komen.

Als je Pfeiffer hebt is het slechste wat je kan doe: niet naar je lichaam luisteren.

Sterkte voor dinsdag, hopelijk krijg je een goede uitslag en is het bij een griepie gebleven :wink:

groetjes,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

Lochem

Wat je vooral niet moet doen is je druk maken of druk doen....neem rust!

Geen alcohol drinken en niet te vet eten.
Bij neerlaag of victorie, in voor- en tegenspoed

marieke

en oppassen met medicijnen... zelf paracetamol..

Marit

Juist paracetamol, mijn dokter zei dat dat veel erger is dan ibuprofen voor je lever..... gezellig virusje :evil:
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

marieke

ja ik bedoel zelfs.... omdat paracetamol wordt gezien als een huismiddeltje... iets wat niet erg sterk of schadelijk is..

Marit

Ik bedoelde het ook niet als kritiek hoor, had hem al begrepen  :wink:

Ik wilde alleen ff waarschuwen voor paracetamol en tegelijk duidelijk maken dat ibuprofen veiliger is voor het geval je echt gek wordt van de pijn.
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

tessita87

ik heb Saridon genomen, want ik werd gek van de pijn! is ergens bekend dat dit ook erg slecht is voor je lever? aan de andere kant... ik heb het al genomen...