Ontstoringskuur Pfeiffer

Gestart door Anonymous, 19 maart, 2006, 07:32:14

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Anonymous

Beste allemaal,
Ik ben nieuw hier en kwam hier gisteravond terecht toen ik zocht op Pfeiffer. Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Caroline, ben 40 jaar, getrouwd en 2 kids en woon in Brabant waar ik samen met mijn man een eigen bedrijf heb.
Sinds november ben ik er achter na jaren tobben dat ik HPU-patient ben (www.hpupatientenvereniging.nl). Ik ben nu bij een orthomoleculaire arts onder behandeling omdat de internist in het ziekenhuis er niet uit kwam en mij al meteen aan de hydrocortison wilde zetten vanwege de ondermatige activiteit van mijn bijnieren (dit is dus een symptoom van HPU). Om een lang verhaal kort te maken, het is gebleken dat ik in de afgelopen twaalf jaar Pfeiffer heb gehad zonder dit zelf te weten. Het heeft dus gesluimerd en iets wat sluimert, aldus de orthomoleculaire arts, gaat niet vanzelf weg maar heb je je leven lang last van. Dus die Pfeiffer moet weg met een ontstoringskuur van 4 weken. De dosering begint laat 30K, dan 200K, 1000K en dan 10.000K. In december heb ik de eerste kuur gehad en de tweede week heb ik moeten herhalen omdat ik dus echt dood- en doodmoe was. Als je erg reageerde op een week moest die week herhaald worden, heb er dus 5 weken over gedaan.
Zo'n 3 weken moest ik voor de tweede keer beginnen, aldus gedaan. Bijna twee weken geleden ben ik zo belabberd geworden dat ik dacht dit gaat niet goed, ontzettend moe, misselijk, weinig eetlust, zeurende hoofdpijn, desorientatie, tegen het hyperventileren aan, raar gevoel in mijn bovenbuik, zeurende pijn in mijn kuiten, spierpijn, mijn humeur is ook niet meer je van het, heb nergens meer zin in en mijn armen en benen zijn van lood. Omdat ik heir nogal van geschrokken was ben ik tussentijds teruggeweest naar de arts. Het is dus een reactie op de ontstoringskuur van Pfeiffer, de Pfeiffer zit dus wel degelijk nog in mijn lijf, je krijgt als het ware de symptomen weer.
Toen ik gisteren hier kwam en het e.e.a. las was ik aan de ene kant toch wel gerustgesteld, het kwam me allemaal zo bekend voor wat ik las, dat ik nu zoiets heb van, daar moet het inderdaad wel van zijn. Heb gewoon de symptomen van Pfeiffer. Nog anderhalve week dan is deze kuur weer afgelopen, maar hij zal zeker nog een of meerdere keren herhaald worden omdat die Pfeiffer dus nog in mijn lijf zit omdat ik zo heftig reageer.
Ben benieuwd of iemand hier ook ooit zo'n ontstoringskuur heeft gehad.
Groetjes,
Caroline