Ruim een jaar later

Gestart door adnilly, 13 januari, 2006, 15:52:29

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

adnilly

Hallo,

In oktober 2004 ben ik begonnen met sukkelen.
Nu is het al 2006 en voel ik me nog niet veel beter.
Het is een tijdje wat beter geweest en heb ik me wat fitter gevoelt.
Maar volgens mij heb ik nu weer een terugslag.

Zijn er nog meer die al zo lang aan het sukkelen zijn?
Doen jullie nog extra dingen behalve veel rusten en gezond eten??

Sterkte
groetjes linda
allo ik ben linda en ik ben nu 17 jaar oud.
Ik heb waarschijnlijk al vanaf oktober 2004 de ziekte van pfeiffer en weet het pas vanaf eind april 2005.

edwinfe

Citaat van: "adnilly"Hallo,

In oktober 2004 ben ik begonnen met sukkelen.
Nu is het al 2006 en voel ik me nog niet veel beter.
Het is een tijdje wat beter geweest en heb ik me wat fitter gevoelt.
Maar volgens mij heb ik nu weer een terugslag.

Zijn er nog meer die al zo lang aan het sukkelen zijn?
Doen jullie nog extra dingen behalve veel rusten en gezond eten??

Sterkte
groetjes linda

Nou Linda wij lopen wel aardig synchroon. Alleen was bij mij december 2004 de echte doorbraak. Maar nu voel ik me al een 2mnd goed K%T. Ik heb me tussenin wel beter gevoeld, maar als je een zolder moet verbouwen en dat was moet, omdat mn vrouw zwanger was en mijn dochter is inmiddels geboren op 18.12.2005. Ik was dus op tijd begonnen met de verbouwing dat in tegenstelling tot bij mijn andere twee kinderen waar ik te laat begon met verbouwen in mn oude huis. Het was okt 2004. Ik start met een mega verbouwing op mn zolder. Mn vrouw was toen zwanger en heeeeel veel moe. Je bent zwanger en dus moe. Een paar miskramen gehad en dat hakt erin. 3 op rij. Uiteindelijk is het toch goed gegaan . Ergens begin april had ik me laten prikken PFEIFFER en toen viel het kwartje bij mijn vrouw ook pfeiffer gehad. Oje het ging om de verbouwing die lag dus stil tot aan eind september 2005. Nu moest het toch afkomen. Een aanemer erin zetten doe ik niet. Ik voelde me veel beter, maar gaande weg voelde ik dat ik rustiger aan moest doen, maarja de uitgerekende datum kwam toch dichterbij en dus luisterde ik niet naar mijn lichaam en betaal ik het nu terug denk ik. Wat een lap tekst zeg he.


Ook een beetje mijn eigenschuld. Te veel hoi op mn vork. Lekker lang sporten terwijl je moet opbouwen. Mischien heeft het te maken met de tijd van het jaar dat je weerstand weer wat minder is zoals bij vele. Alleen bij pfeifferpatienten was die al wat lager. Tis maar een gedachte. Wat ik doe. Rustig aan. Niet sporten en wachten tot er weer meer zon gaat schijnen.

pfeiffer-meisjee

Wat kut voor je!
Ik heb nu 8 maanden pfeiffer. Sinds een maand ging het wel weer beter maar nu heb ik weer een grote terugval.. Hier kan ik zo van balen.. Ik wil graag sporten en uit maarja..
Je hebt hier niet zoveel aan maar ik wil even mijn medeleven tonen..
Succes ermee!
 ben n vrolijk meissie, k heb al 8 maanden pfeiffer & dat is vet kut.. Ik hou van sporten maar nu kan dat niet en kletsen met mn vriendinnen, shoppen, chillen met mn vriendjee..

Chillpil

Ik loop ook ongeveer gelijk: Sinds november 2004 heb ik Pfeiffer. gelukkig gaat het de laatste weken weer beter (ik ga weer een stage in). Wel slaap ik het liefst zo'n 10 ur per nacht. Op eten let ik eigenlijk niet zo heel veel, maar ik zorg gewoon voor gevarieerd ten (altijd al gedaan).

Wat ik wel doe is Vitamine C slikken, maar me rustig houden is het belngrijkste voor mij (en tevens het allermoeilijkste).

saskia

Hoi, ik heb in 2003 ook Pfeiffer gehad en heb nu in 2006 ook nog steeds last. Ik ben ook al, al die tijd aan het sukkelen. Mijn dokter zei dat het bij sommige mensen gewoon langer duurt als bij andere mensen en dat het na verloop van tijd toch een keer vanzelf over gaat.

sucses,
groetjes saskia

edwinfe

Verleden week een antibioticakuur gekregen en het werkt als een tierelier. Ik moest veel hoesten en veel groen prut. Voel me stukke beter.

marieke

dan was da iig geen pfeiffer :P

Anonymous

antibiotica en pfeiffer gaan niet samen!! Ik kan der over mee praten zit helemaal onder de huiduitslag  :x

L

Dat had je dokter ook moeten weten, lijkt me :|
Beterschap!


Wat ik me eigenlijk afvraag.. Wat doen jullie zoal wanneer je thuis zit?
Afgezien van veel slapen  :wink:
En vooral als je een terugval hebt, doe je dan dingen anders?

maaike

Citaat van: "Anonymous"antibiotica en pfeiffer gaan niet samen!! Ik kan der over mee praten zit helemaal onder de huiduitslag  :x

Hoeft niet per s