Hoofdmenu

Pijn..

Gestart door .., 11 januari, 2006, 14:28:11

Vorige topic - Volgende topic

0 Leden en 1 gast bekijken dit topic.

..

Hey allemaal!

Ongeveer 5 weken geleden bleek ik pfeiffer te hebben ik voel me een stuk opgeknapt niet meer zo moe..
Maar de laatste weken 1/2 heb ik als ik actief ben geweest of s avonds zo`n last van mijn rechterzij..en ook aan mijn rechterschouderblad..?
De eerste klacht hoor ik hier vaker maar zijn er ook mensen die bij het schouderblad last hebben en weten wat het kan zijn?
Het is een stekende pijn,..en wordt er gek van :(:(
En soms ook in het midden voor tussen mijn ribben stekende pijn..
Dit hoort er bij? en meer mensen die er last van hebben en wat hebben jullie er tegen gedaan?

xxx

Marit

Allereerst wil ik je aanraden altijd ook even bij de dokter langs te gaan.

Die pijn zou kunnen. Zit de pijn voor bij je ribben? dan zouden het de tussenribspieren kunnen zijn.
Het virus kan in je spieren tot uiting komen. Ik heb bijvoorbeeld veel last van die tussenribspieren en ademhalingsspieren. Maar ook bij aanhechtingsplaatsen van spieren zoals het borstbeen. Je schouder kan dus ook een spier zijn die pijn doet. Er is helaas niets tegen te doen behalve rust. Wat masseren kan ook helpen. Ga niet verkrampt zitten want als je stijf wordt, wordt het alleen maar erger. Een warme douche of beter een warm bad kan voor verlichting zorgen.

Als je nog Pfeiffer hebt dan kan je beter geen pijnstillers nemen ivm je lever die trouwens rechts zit, voor jou rechts.

Het is idd een pijn om gek van te worden, heel veel sterkte!

liefs,

Marit
Dromen zijn er om waar te maken en problemen om op te lossen

Kruimeltje

Ik heb ook heel vaak ontzettend last van pijn tussen m'n schouderbladen, met name aan de rechterkant. Het is een stekende pijn en ik word er gek van! Als ik me "overdreven" uitrek, voelt het op zich lekker en toch doet het dan pijn, heel gek. Hoe moeier ik ben, hoe meer last ik ervan heb. Voor mijn gevoel heeft het ook te maken met "het maandelijkse klachtje" van vrouwen: rond de stopweek van de pil is het op z'n hevigst. Heel gek.

ns

ik heb ook last van pijntjes overal. Alhoewel ik het niet helemaal kan plaatsen.. Want ik heb van die spierpijnen bij mijn schouders en rug.
Soms ook in mijn benen. Nu dacht ik dat het misschien toch een griepje was, aangezien het toch wel weer heerst. Deze week ben ik thuis gebleven. De eerste dag heb ik 's morgens geslapen, de dagen erna ging het beter. Dus denk ik dat het inderdaad door rusten weer beter gaat.
Ik doe niet veel en daarmee rust ik dan misschien ook. Ben er zelf nog niet helemaal uit.
Dus denk dat het goed is om te rusten, warme bad. En misschien inderdaad lichte massage.

annie

Als ik teveel gedaan heb krijg ik veel pijnen. Het lijkt wel of je spieren verkrampen ofzo. Ik heb het inderdaad ook in mijn schouder, maar ook in mijn handen en armen en benen. Wordt er 's nachts wakker van. Heb het net mijn arts erover gehad, maar die kon niet zeggen of het door de pfeiffer komt. Ik heb het alleen als ik teveel gedaan heb.
Sterkte allemaal

doortje1

Ik had ook last van pijn maar dan vooral in mijn rug. Het kan heel misschien ook van heel veel liggen komen. Misschien kan je even op internet zoeken naar rekoefeningen, want dat voelt heel goed. Gelukkig is het bij mij nu over. Veel suc6 ermee.